Michał Wolniak jurorem Euro Effie Awards 2017

Euro Effie Awards to coroczny konkurs nagradzający najbardziej efektywne, międzynarodowe kampanie, które swoim zasięgiem obejmują całą Europę. W 2016 roku świętował swoje 20-lecie. W tym roku organizator wydarzenia – European Association of Communications Agencies (EACA) ...
O autorze
1 min czytania 2017-03-23

… do jury zaprosił Michała Wolniaka, Chief Strategy Officer w VML Poland. Będzie on oceniał kampanie w pierwszym etapie obrad konkursowych. 

Zachęcam ambitnych klientów i firmy marketingowe do zgłaszania prac, które stworzone były przez zespoły pracujące w naszym regionie, a wdrażano je przynajmniej na dwóch rynkach europejskich. Do tej pory udział Polaków w Euro Effie był śladowy. Można powiedzieć, że jesteśmy wstrzemięźliwi, ale myślę, że jest znacznie lepsze określenie: „do diabła, co z Wami, ludzie!?”. Tyle świetnych projektów powstaje w Polsce, często lokalne oddziały są tak skuteczne, że zostają docenione w strukturach międzynarodowych i przejmują zarządzanie nawet kilkudziesięcioma rynkami, tylu zdolnych ludzi tu pracuje… To fałszywa skromność. Mamy z czego być dumni, mamy się czym pochwalić, a robimy to poza krajem zdecydowanie za rzadko. Jeśli zatem znacie projekty, które w zeszłym roku były prowadzone stąd, a wychodziły poza Polskę, koniecznie zachęćcie marketerów za nie odpowiedzialnych do wzięcia udziału w Euro Effie. – Michała Wolniaka, Chief Strategy Officer w VML Poland.

Jury Euro Effie Awards złożone jest z ponad 80 specjalistów z branży komunikacji marketingowej, zarówno po stronie agencji, jak i klientów.

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do 24 maja br. (ostateczny termin), a szczegółowe informacje dostępne są na stronie konkursu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do 16 czerwca br. jurorzy pod przewodnictwem Alexandra Schlaubitza, wiceprezesa ds. marketingu w firmie Lufthansa, wyłonią finalistów do drugiego etapu konkursu, który odbędzie się 29 czerwca br. Gala Euro Effie Awards odbędzie się 17 października br. w Brukseli.

Słuchaj podcastu NowyMarketing