KODA Bots zajmie się wdrażaniem chatbotów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
KODA Bots zajmie się wdrażaniem chatbotów

Agencja interaktywna KODA Five wprowadziła na rynek nową markę dedykowaną produkcji chatbotów dla firm. KODA Bots to studio, które zajmuje się kompleksowym wdrażaniem i rozwijaniem strategii automatyzacji komunikacji marek z klientami.

źródło zdjęcia: pexels.com

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Conversational commerce to w ostatnich miesiącach jeden z dominujących trendów w digital marketingu. Chatboty umożliwiają markom automatyzację sprzedaży i obsługi klienta poprzez popularne komunikatory takie jak Skype czy Messenger. Dzięki systemom uczącym się i przetwarzaniu języka naturalnego, rozmowy te mogą odbywać się bez udziału człowieka po stronie marki. 

Zaczynaliśmy ponad dwa lata temu od tworzenia stron www i aplikacji mobilnych m.in. dla Coty, E. Wedel czy McDonald’s. W tym czasie zbudowaliśmy zespół kilkunastu osób, które łączą wszechstronne kompetencje technologiczne z ogromnym doświadczeniem w projektowaniu komunikacji marketingowej w social media – mówi Marcin Olejnik, CEO w KODA Bots. 

Nowe studio w pierwszym kwartale 2017 r. skupiło się na zbudowaniu autorskiego narzędzia do tworzenia i zarządzania chatbotami oraz wypracowaniu optymalnego procesu współpracy z klientami. 

Stworzyliśmy dziesiątki prototypów, które wzbogaciły nas o bezcenne, praktyczne doświadczenie i kolejne kontrakty, dzięki którym możemy rozwijać zespół – dodaje Olejnik. – W centrum naszych działań zawsze jest konsument i jego potrzeba. Pomagamy mu docierać do odpowiedzi na nurtujące go pytania, dbamy jednak o to, żeby nie dać się zwariować i nie zatracić tej w automatyzacji. Nasz system zaprojektowaliśmy tak, by konsultanci mogli podglądać konwersacje i w każdej chwili włączyć się w rozmowę. 

Celem KODA Bots na drugi kwartał jest m.in. wdrożenie otwartej platformy SaaS, nowej wersji strony www oraz opublikowanie projektowanych aktualnie, w tym również zagranicznych, chatbotów dla największych marek.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij