Sebastian Jedamski: z Agory do Converters

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Sebastian Jedamski: z Agory do Converters

Z początkiem marca tego roku Sebastian Jedamski stanął na czele działu sprzedaży agencji performance marketingu Converters. Jedamski odpowiada m.in. za rozwój pozycji rynkowej agencji jako dostawcy usług performance.

Jedamski będzie raportował do Wojciecha Spytka – managing directora agencji. „Jestem bardzo zadowolony, że jako młoda agencja pozyskaliśmy z rynku osobę o tak dużym doświadczeniu, bogatych relacjach biznesowych i solidnej znajomości potrzeb klientów” – podkreśla Spytek. Jedamski w branży reklamy internetowej obecny jest już 9 lat. Wcześniej pracował m.in. w ARBOmedia, Business Ad Network, Wirtualnej Polsce a ostatnio w Agora SA. Converters to agencja performance powołana przez Grasp Venture Hub. Converters dostarcza swoim klientom zintegrowane strategie i rozwiązania związane z traffic i lead generation oraz unikalne rozwiązanie Query Data Remarketing.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Grasp Venture to spółka stworzona w ubiegłym roku przez byłą kadrę zarządzającą Goldbach Audience Services – Wojciecha Kałużnego i Adama Siedleckiego. Grasp zrzesza i inkubuje projekty związane z reklamą internetową. Poza Converters w portfolio hubu są takie projekty jak Uniqom, AdAudit czy RTMA. Grasp wspiera też zagraniczne firmy w wejściu na polski rynek.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij