To nie jest reklama, w której marka ulokowała masę produktów ze swoich półek i zachęca do DIY. To piękna historia z przesłaniem, która jest metaforą budowania wspólnego życia.
Kiedy rozpoczynamy pracę nad swoim domem, zdajemy sobie sprawę, że nie potrwa to tylko tydzień czy dwa. To ciągła przygoda pełna niespodziewanych zwrotów akcji, chwil zwątpienia, awarii i nadziei.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Morze w reklamie to nie tylko metafora regeneracji, ale także odzwierciedlenie wspólnej drogi w życiu. Kiedy morze jest spokojne, miłość rozkwita, pojawiają się nowe możliwości, jednak gdy światło gaśnie, a na horyzoncie pojawia się niebo przykryte chmurami, narasta w nas frustracja.
Spot to nie tylko piękna historia. To także zapierające dech w piersiach ujęcia przyrody.
Realizacja zdjęć zajęła 7 dni, a powstawały one w RPA z pomocą nurków fotografów, dronów i śmigłowców.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za kreację spotu odpowiada agencja BETC Shopper.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Storytelling w marketingu zdobywa olbrzymią popularność. W ostatnich miesiącach marki opowiadają nam różne historie. Dziś prezentujemy nasze ulubione z ostatnich tygodni: