Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

E-sklep WSiP: wzrost sprzedaży podręczników o 10%

Coraz chętniej kupujemy podręczniki przez Internet. Liczne promocje, tańsze ceny, rabaty i konkursy skutecznie zachęcają klientów do zakupów on-line.
O autorze
0 min czytania 2012-06-28

W sklepie internetowym WSiP sprzedaż wzrosła o 10% w pierwszej połowie 2012 roku w porównaniu z takim samym okresem roku 2011.

– Wzrost sprzedaży w pierwszej połowie bieżącego roku jest spowodowany wieloma działaniami promocyjnymi, które sklep WSiP zorganizował w ostatnim czasie. Rabaty na podręczniki, darmowa przesyłka i liczne konkursy, w których do wygrania są wartościowe nagrody zachęcają do zakupów w naszym sklepie – mówi Michał Chodzic, specjalista ds. e-marketingu w sklepie internetowym WSiP.

Wakacyjny konkurs polega na napisaniu krótkiej historii z użyciem słów: podręcznik, komputer, lemur, geniusz i burza. Do wygrania są cenne nagrody takie jak: tablet,  kamera cyfrowa czy konsola. Szczegóły konkursu dostępne są na stronie sklepu.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj