W sklepie internetowym WSiP sprzedaż wzrosła o 10% w pierwszej połowie 2012 roku w porównaniu z takim samym okresem roku 2011.
– Wzrost sprzedaży w pierwszej połowie bieżącego roku jest spowodowany wieloma działaniami promocyjnymi, które sklep WSiP zorganizował w ostatnim czasie. Rabaty na podręczniki, darmowa przesyłka i liczne konkursy, w których do wygrania są wartościowe nagrody zachęcają do zakupów w naszym sklepie – mówi Michał Chodzic, specjalista ds. e-marketingu w sklepie internetowym WSiP.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Wakacyjny konkurs polega na napisaniu krótkiej historii z użyciem słów: podręcznik, komputer, lemur, geniusz i burza. Do wygrania są cenne nagrody takie jak: tablet, kamera cyfrowa czy konsola. Szczegóły konkursu dostępne są na stronie sklepu.