Malinowska i Zień w nowej odsłonie kampanii Siemens FreshLook

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Malinowska i Zień w nowej odsłonie kampanii Siemens FreshLook

Rozpoczęła się trzecia już edycja projektu modowego Siemens FreshLook, którego twarzą jest modelka i stylistka Karolina Malinowska. Podobnie jak w roku ubiegłym wspierać ją będzie projektant gwiazd - Maciej Zień.

Siemens FreshLook to kontynuacja rozpoczętej w 2011 roku modowej inicjatywy marki Siemens AGD. Projekt kierowany jest do wszystkich pasjonatów mody, stylizacji oraz osób lubiących być na czasie z najnowszymi trendami. Idea kampanii bazuje na znanych już miłośnikom mody zasadach: konkursie na najlepsze stylizacje oraz współtworzeniu wraz z internautami modowego e-magazynu. Zwieńczeniem akcji są finałowe zakupy z Karoliną Malinowską, której towarzyszyć będzie Maciej Zień.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 Jak podkreśla Krzysztof Tkaczyk, dyrektor kreatywny w agencji INSIGNIA, założeniem akcji jest budowanie świadomości kategorii produktu. - Zależało nam na stworzeniu przyjemnej i nowatorskiej, a przy tym modnej przestrzeni dla nowoczesnych konsumentek. W  ramach kampanii każda z nich będzie mogła nie tylko podziwiać modowe kreacje i czytać inspirujące materiały, ale również kreować treści i publikować swoje stylizacje­ – wyjaśnia.

 E-magazyn „Siemens FreshLook” będzie można pobrać  co dwa tygodnie przez cały okres trwania kampanii. Znajdą się w nim m.in. zdjęcia najlepszych stylizacji, wywiady, komentarze czytelników, opinie Karoliny Malinowskiej, teksty Macieja Zienia.

 Akcję wspierają polscy blogerzy modowi, którzy również będą publikowali na łamach e-magazynu Siemens FreshLook.

 Ubiegłoroczna edycja Siemens FreshLook spotkała się z entuzjastyczną reakcją internautów. Przez 14 tygodni do konkursu dodano ponad 2 200 zdjęć w siedmiu edycjach tematycznych. Strona akcji na Facebooku zebrała społeczność liczącą 12 000 fanów, a sam serwis Siemens FreshLook odwiedziło 90 000 osób. Same magazyny ściągnięte zostały 500 000 razy.

 Za strategię i realizację kampanii odpowiada agencja INSIGNIA.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij