TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Czy restauracyjne menu można stworzyć na twarzy? Kreatywne wykorzystanie jedzenia w kampaniach

Czy restauracyjne menu można stworzyć na twarzy? Kreatywne wykorzystanie jedzenia w kampaniach
Agencje reklamowe popularność zyskują dzięki osiągnięciom artystycznym. Dobrze stworzone spoty, kampanie z dobrymi wynikami. Jednak jest na świecie agencja, która oprócz dokonań artystycznych, mogłaby z powodzeniem przejść kontrole Magdy Gessler.
O autorze
1 min czytania 2017-03-27

fot. Robert Harrison and Robbie Postma

W agencji J. Walter Thompson Amsterdam w porze lunchu będziesz mógł doświadczyć uniesień kulinarnych, dzięki pracującemu tam szefowi kuchni – Robbiemu Postma. Kucharz, wraz z fotografem agencji stworzyli niesamowity projekt wizualny.

Panowie w dość nietuzinkowy sposób sfotografowali składniki różnych potraw. Powstałe fotografie nie są efektem pracy w programach graficznych. Każdy element, każde ziarno ryżu zostało dodane ręcznie, bez pomocy Photoshopa. Efekt jest niesamowity, choć dość niepokojący! Na nas robi ogromne wrażenie!

„Ten projekt w istocie opowiada o dążeniu do doskonałości i pokazuje, jak ogromnej ilości czasu i uwagi potrzeba do stworzenia czegoś pięknego” – mówi Robbie Postma.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Innym przykładem wykorzystania jedzenia w reklamie jest kampania dla Cotton Inc.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Projekt miał za zadanie wykazać jak łatwa do prania i pielęgnacji jest bawełna marki. We współpracy z fotografem Jimmem Marble powstały zdjęcia ubrań w kompozycji z jedzeniem, które bardzo łatwo może wybrudzić nasze ubrania.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Na zdjęciach zobaczymy między innymi chłopaka w białej koszuli, w którego sąsiedztwie znajdują się lampki z czerwonym winem.

W ramach kampanii marka stworzyła stronę, na której znajdziemy porady, jak łatwo usunąć plamy po jedzeniu. Sprawdźcie ją → tutaj.

Za kreację kampanii odpowiedzialna jest Agencja DDB New York.

Znacie inne przykłady takich projektów wizualnych? Dajcie znać w komentarzach.