Czy restauracyjne menu można stworzyć na twarzy? Kreatywne wykorzystanie jedzenia w kampaniach

Czy restauracyjne menu można stworzyć na twarzy? Kreatywne wykorzystanie jedzenia w kampaniach

Agencje reklamowe popularność zyskują dzięki osiągnięciom artystycznym. Dobrze stworzone spoty, kampanie z dobrymi wynikami. Jednak jest na świecie agencja, która oprócz dokonań artystycznych, mogłaby z powodzeniem przejść kontrole Magdy Gessler.

fot. Robert Harrison and Robbie Postma

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W agencji J. Walter Thompson Amsterdam w porze lunchu będziesz mógł doświadczyć uniesień kulinarnych, dzięki pracującemu tam szefowi kuchni - Robbiemu Postma. Kucharz, wraz z fotografem agencji stworzyli niesamowity projekt wizualny.

Panowie w dość nietuzinkowy sposób sfotografowali składniki różnych potraw. Powstałe fotografie nie są efektem pracy w programach graficznych. Każdy element, każde ziarno ryżu zostało dodane ręcznie, bez pomocy Photoshopa. Efekt jest niesamowity, choć dość niepokojący! Na nas robi ogromne wrażenie!

"Ten projekt w istocie opowiada o dążeniu do doskonałości i pokazuje, jak ogromnej ilości czasu i uwagi potrzeba do stworzenia czegoś pięknego" - mówi Robbie Postma.

Innym przykładem wykorzystania jedzenia w reklamie jest kampania dla Cotton Inc.

Projekt miał za zadanie wykazać jak łatwa do prania i pielęgnacji jest bawełna marki. We współpracy z fotografem Jimmem Marble powstały zdjęcia ubrań w kompozycji z jedzeniem, które bardzo łatwo może wybrudzić nasze ubrania.

Na zdjęciach zobaczymy między innymi chłopaka w białej koszuli, w którego sąsiedztwie znajdują się lampki z czerwonym winem.

W ramach kampanii marka stworzyła stronę, na której znajdziemy porady, jak łatwo usunąć plamy po jedzeniu. Sprawdźcie ją → tutaj.

Za kreację kampanii odpowiedzialna jest Agencja DDB New York.

Znacie inne przykłady takich projektów wizualnych? Dajcie znać w komentarzach.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij