W ramach współpracy agencja zajmie się opracowaniem globalnej strategii oraz kompleksową obsługą polskiego Fanpage’a i wsparciem działań Social Media w Grupie eSky.
NuOrder jest również odpowiedzialny za kampanię performance w Social Media, której celem będzie wsparcie sprzedaży i działania wizerunkowe.
Zobacz również
„Wybraliśmy NuOrder, ponieważ szukaliśmy str, który poza standardową obsługą Social Mediów, będzie oferował również niekonwencjonalne metody budowania wizerunku w tych kanałach. Dzięki przygotowanej strategii, eSky.pl będzie wytyczać nowe kierunki komunikacji w branży travel.”- mówi Rafał Bartoszewicz Marketing Communication Director.
Za kampanię mediową odpowiedzialny będzie dział performance media NuOrder wraz z eSky Group, który realizował kampanie w Social Media dla takich marek jak Żubrówka, Absolwent, Cydr Lubelski, Danfoss Link, Kotlin, DrWitt czy Tarczyn.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]