W ramach współpracy agencja zajmie się opracowaniem globalnej strategii oraz kompleksową obsługą polskiego Fanpage’a i wsparciem działań Social Media w Grupie eSky.
NuOrder jest również odpowiedzialny za kampanię performance w Social Media, której celem będzie wsparcie sprzedaży i działania wizerunkowe.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
„Wybraliśmy NuOrder, ponieważ szukaliśmy str, który poza standardową obsługą Social Mediów, będzie oferował również niekonwencjonalne metody budowania wizerunku w tych kanałach. Dzięki przygotowanej strategii, eSky.pl będzie wytyczać nowe kierunki komunikacji w branży travel.”- mówi Rafał Bartoszewicz Marketing Communication Director.
Za kampanię mediową odpowiedzialny będzie dział performance media NuOrder wraz z eSky Group, który realizował kampanie w Social Media dla takich marek jak Żubrówka, Absolwent, Cydr Lubelski, Danfoss Link, Kotlin, DrWitt czy Tarczyn.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024