Spotkaj się z Mistrzem na Uniwersytecie Jagiellońskim

Pod hasłem „Jesteś gotowy na spotkanie z Mistrzem?” ruszyła kampania promująca studia na Uniwersytecie Jagiellońskim. Jej główną ideą jest pokazanie, że studia na UJ to szansa na podniesienie swoich umiejętności na poziom mistrzowski i budowanie kompetencji ułatwiających start zawodowy, a także...
O autorze
1 min czytania 2017-03-28

… okazja do poznania mentorów, inspirujących do dalszego rozwoju i odkrywania nowych pasji.

Ambasadorami akcji są przedstawiciele czterech dziedzin naukowych, wybitni naukowcy i ciekawe osobowości: biotechnolog dr hab. Justyna Drukała, psychiatra i terapeuta prof. dr hab. med. Bogdan de Barbaro, biolog prof. dr hab. Ryszard Laskowski oraz chemik prof. dr hab. Wojciech Macyk.

Nowe pokolenie internetowe, które dorasta już w świecie nowoczesnych technologii, w natłoku informacji może być zagubione przed wyborem studiów. Dlatego też kampania „Jesteś gotowy na spotkanie z Mistrzem?” ma na celu, poprzez media społecznościowe i bezpośrednie spotkania z młodymi, przybliżyć im Uniwersytet Jagielloński, możliwości studiowania, a także pokazać ciekawych naukowców, którzy mogą stać się drogowskazem i Mistrzem na początku nowej drogi, jaką jest studiowanie – opowiada o nowej kampanii promocyjnej Kinga Drechny-Mucha, kierownik Działu Promocji Uniwersytetu Jagiellońskiego.

W ramach kampanii powstała dedykowana przyszłym studentom nowa strona internetowa, ułatwiająca znalezienie informacji o kierunkach studiów i zasadach rekrutacji, prezentująca sylwetki ambasadorów akcji i przybliżająca korzyści płynące z wyboru Krakowa i Uniwersytetu Jagiellońskiego. Elementem kampanii są spotkania uczniów szkół średnich z ambasadorami akcji, podczas których przyszli studenci mogą zaprezentować swoje naukowe zainteresowania i pasje przed mentorami i publicznością. Pierwsze spotkanie z tego cyklu zostało zorganizowane podczas Dnia Otwartego UJ, kolejne odbędą się w Kielcach, Katowicach i Rzeszowie. Spotkania będzie można zobaczyć także w ramach relacji live na profilu Uniwersytetu Jagiellońskiego na Facebooku, który obok strony internetowej będzie głównym kanałem komunikacji w ramach akcji. W trakcie matur na stronie i w mediach społecznościowych publikowane będą komentarze pracowników naukowych UJ do zadań maturalnych. Kampania będzie wspierana reklamowo w Internecie oraz na nośnikach typu city light i billboardach, eksponowanych w Krakowie, Katowicach, Kielcach i Rzeszowie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W Krakowie uczy się około 190 tys. młodych ludzi z całego świata, z czego ok. ¼ studiuje na Uniwersytecie Jagiellońskim. W ofercie dydaktycznej UJ w ramach 16 wydziałów znajduje się ponad 80 kierunków studiów. Uczelnia od wielu lat klasyfikuje się na czołowych pozycjach rankingów szkół wyższych w Polsce.

Więcej informacji na temat warunków, terminów i możliwości rekrutacji na Uniwersytet Jagielloński na stronie: www.kierunek.uj.edu.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za kreację i realizację kampanii odpowiada konsorcjum firm: Planet PR, Agencja Gravity i Visual Branding.  

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się