Wrocław Fashion Outlet stylowo z Neon Shake

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wrocław Fashion Outlet stylowo z Neon Shake

Kompleksowa obsługa kreatywna, wsparcie strategiczne i prowadzenie działań social media marketingowych. Te obszary swojej aktywności powierzył agencji Neon Shake – Wrocław Fashion Outlet, który w marcu zastąpi znane klientom Factory Outlet Wrocław.

Neon Shake w ramach współpracy odpowiada za kompleksową obsługę kreatywną, w tym wsparcie w procesie rebrandingu centrum, doradztwo kreatywne i komunikacyjne, wsparcie strategiczne. Agencja będzie prowadzić również działania social media marketingowe w imieniu marki, a także pomoże klientowi w procesie repozycjonowania obiektu i wyznaczeniu nowych działań komunikacyjnych. Ze strony Neon Shake za prowadzenie działań odpowiada zespół, który prowadzą Tomek Napierała i Łukasz Maścianica – dyrektorzy kreatywni oraz Marta Czykało-Pruś – account managerka i Adam Piwek – communications manager. Po stronie klienta za współpracę odpowiada Joanna Sikora – kierująca działaniami marketingowymi Wrocław Fashion Outlet.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wrocław Fashion Outlet to największe modowe centrum outletowe w Polsce południowo-zachodniej. Na prawie 18 000 metrów kwadratowych powierzchni można wybrać się w stylową podróż w okazyjnych cenach z niemal stu markami. Właścicielem i zarządcą Wrocław Fashion Outlet, wcześniej Factory Outlet Wrocław, jest międzynarodowa spółka VIA Outlets, prowadząca centra outletowe m.in. w Amsterdamie, Lizbonie, Sewilli, Pradze i Zurychu.

Neon Shake Advertising to agencja reklamowa 360 stopni z silnymi kompetencjami w obszarach digital, content i video marketingu. 23-osobowy zespół pracuje dla takich marek jak Western Union, Getin Bank, Getin Leasing, Work Service, Hellena, InviMed czy Bricomarche. W segmencie galerii handlowych Neon Shake pracował między innymi dla Magnolia Park, Galerii Victoria i Galerii Ostrowiec. Aktualnie prowadzi działania public relations i social media dla Centrum Handlowego Europa Centralna w Gliwicach. Współpraca jest efektem przetargu, a strony nie ujawniają jej warunków.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij