TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Digital Wonderland zdobywa szczyty!

Już w maju logo Digital Wonderland znajdzie się na szczycie Mount Everest. Stanie się tak za sprawą projektu przygotowanego dla marki Renault.
O autorze
1 min czytania 2013-04-04

Blisko półtora tysiąca osób wzięło udział w akcji na Facebooku „Twoje zdjęcie na Evereście”, która w lutym i marcu odbyła się na prowadzonym przez Digital Wonderland fanpage Renault Polska. Awatary fanów utworzą flagę, którą Piotr Cieszewski będzie miał ze sobą podczas wyprawy na Mount Everest. Akcja została zorganizowana w 60 rocznicę zdobycia tego szczytu. Skafander, w którym himalaista odbędzie wyprawę, ma na sobie logotypy Renault, Publicis i Digital Wonderland.

– Jesteśmy prawdopodobnie pierwszą agencją, której logo znajdzie się na dachu świata. To dobrze ilustruje nasze podejście do kreacji, w której zawsze mierzymy wysoko – komentuje Michał Kisielewski, Creative Director w Digital Wonderland.

DWL, jako cyfrowe ramię agencji Publicis, od 2011 roku jest stałym dostawcą kreatywnych usług digitalowych dla Renault Polska. Współpraca obejmuje m.in. obsługę social mediową, w tym rozbudowany profil na Facebooku oraz kooperację z fanclubami marki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj