Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Sześć twarzy Małgorzaty Sochy w kampanii Agata

Za kreację i realizację najnowszej kampanii salonów Agata odpowiada agencja Opus B.
O autorze
1 min czytania 2017-03-31

Marka Agata wprowadza całkiem nową komunikację – po raz pierwszy stawia na udział ambasadora, którym została aktorka Małgorzata Socha. Celem nowej platformy komunikacji jest podkreślenie szerokiego wyboru mebli i dodatków. 

– W każdym ze spotów Małgorzata Socha wciela się w rolę innej klientki o bardzo specyficznych wymaganiach. Naprzeciw jej oryginalnym potrzebom wychodzi pomocny pracownik salonu wraz z różnorodną ofertą sklepu, w której każdy znajdzie to, czego szuka – mówi Piotr Olszewski, General Creative Director w Opus B.

Ogólnopolska kampania salonów Agata rozpoczęła się 30 marca i zaplanowana jest na dwanaście miesięcy. Kampania obejmie swoim zasięgiem radio, internet, siatki wielkoformatowe oraz TV – sześć bazowych spotów 30’ i ich skróty 15’. Spoty emitowane będą w stacjach TVP, TVN, Polsat oraz na YouTube.

– Jest taki moment, w którym trzeba przyspieszyć i dodać marce wyrazistości, dlatego po raz pierwszy do swoich działań marketingowych zdecydowaliśmy się pozyskać ambasadora. Do współpracy zaprosiliśmy szalenie popularną i lubianą aktorkę telewizyjną i teatralną, Małgorzatę Sochę. Wybór twarzy marki był bardzo ważnym i przemyślanym krokiem – wyjaśnia Marek Gonsior, Dyrektor ds. Marketingu w Agata.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Opus B odpowiada za kreację oraz nadzór nad realizacją działań. To już czwarta wspólna kampania marki Agata i agencji Opus B. Produkcję powierzono In Vitro Films, a postprodukcję zrealizowało studio Plankton. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing