TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Rzeczpospolita wzmocniła sekcję krajową

Michał Kolanko i Joanna Ćwiek Świdecka zasili dział krajowy Rzeczpospolitej. Zamyka to zmiany w redakcji działu, którym kieruje Tomasz Krzyżak. Dzięki nim udało się zbudować świetny zespół reporterski, prawdopodobnie najlepszy spośród polskich dzienników.
O autorze
1 min czytania 2017-04-03

Dziennikarze Rzeczpospolitej są znani z tego, że podejmują i zgłębiają nawet najbardziej niewygodne i trudne tematy. Zdecydowanie najwięcej jest ich w dziale krajowym. Między innymi dlatego Rzeczpospolita zajęła pierwsze miejsce w styczniowym zestawieniu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce opublikowanym przez Instytut Monitorowania Mediów. Z wynikiem ponad 700 cytowań wyprzedziła m.in. Radio Zet, RMF FM, Onet.pl, Fakt i Gazetę Wyborczą.

– Cieszymy się, że udało nam się pozyskać kogoś tak wartościowego z rynku. Potrzebujemy wyrazistych, dociekliwych i obiektywnych dziennikarzy. Zależy nam, by Rzeczpospolita była synonimem tytułu, którego informacje są cytowane, rzetelne, oraz tłumaczące odbiorcom zawiłości życia politycznego, społecznego, biznesowego i prawniczego. Nowe osoby w zespole nam to zapewnią – podkreśla Michał Szułdrzyński, zastępca redaktora naczelnego Rzeczpospolitej.

Kolonko jest dziennikarzem politycznym, absolwentem prawa na Uniwersytecie Jagiellońskim. W roku 2012 współzałożył portal 300POLITYKA.PL. Wcześniej pisał m.in. dla: wPolityce.pl i Newsweek Polska. Relacjonował także polskie kampanie wyborcze. Ćwiek-Świdecka ukończyła prawo na Uniwersytecie Warszawskim. Specjalizuje się w tematyce ekonomicznej i społecznej. Pracowała m.in. w Gazecie Wyborczej i Polska The Times, współpracowała także z serwisami internetowymi m.in. z WP. Redagowała również pismo o charakterze naukowym Rynek Pracy wydawane przez Instytut Pracy i Spraw Socjalnych. W 2010 r. uhonorowana została nagrodą im. Władysława Grabskiego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj