NuOrder dla National Geographic Odkrywca

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
NuOrder dla National Geographic Odkrywca

Do obsługiwanych przez NuOrder klientów dołączyło Wydawnictwo Nowa Era, wydawca magazynu National Geographic Odkrywca – dwujęzyczny magazyn edukacyjny dla dzieci.

Agencja odpowiedzialna będzie za przeprowadzenie kampanii performance w Social Media, której celem będzie wsparcie sprzedaży.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

National Geographic Odkrywca to popularnonaukowy magazyn skierowany do dzieci w wieku 8-12 lat. Jego celem jest obudzenie w dziecku pasji odkrywania i rozwijania zainteresowań, ale również nauka języka angielskiego. 

Wcześniejsze działania w tym obszarze prowadziliśmy sami, ale z racji rozwoju produktu postanowiliśmy podjąć współpracę z agencją, która posiada doświadczenie w prowadzeniu kampanii w Social Mediach.” – mówi Eliza Amanowicz, Dyrektor Marketingu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij