TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowość – Warka Radler 2% Malina z Cytryną

Warka Radler wprowadza kolejny nowy wariant, który będzie doskonałym dopełnieniem atmosfery plenerowych spotkań. Malina z Cytryną - pierwszy radler o takim smaku w Polsce, jest dostępny w sprzedaży od 1 kwietnia.
O autorze
2 min czytania 2017-04-03

Lekki 2% miks idealnie łączy w sobie piwną goryczkę ze słodyczą malin i orzeźwiającymi cytrusowymi nutami. Nowość przez cały sezon wspierana będzie szeroką kampanią komunikacyjną, między innymi reklamą telewizyjną, która startuje już 3 kwietnia.

Nowy wariant to doskonale wyważona kompozycja smakowa, łącząca tak charakterystyczne dla radlera cytrynowe orzeźwienie ze słodyczą malin. Podobnie jak wszystkie radlery od Warki nie zawiera konserwantów ani sztucznych barwników, a dzięki użyciu koncentratów z soków owocowych zachowuje naturalną mętność.

Warka Radler 2% Malina z Cytryną to nowa, lżejsza alternatywa do tak lubianego piwa z sokiem, które w sezonie pije w Polsce ok. 20% kobiet (2,5 mln konsumentek). – Pracując nad nowymi propozycjami rozszerzającymi rodzinę Warki Radler zawsze staramy się łączyć nasze innowacyjne podejście z istniejącymi preferencjami konsumentów – mówi Małgorzata Gąska, Brand Manager Warki Radler. – Wprowadzana nowość pozwala nam pozostać w kręgu bardzo dobrze przyjmowanych polskich smaków. Odpowiadamy też na potrzeby tych, którzy uwielbiają smak piwa z sokiem, prezentując jego lżejszą alternatywę.

Już 3 kwietnia startuje kampania reklamowa obejmująca największe kanały telewizyjne, VOD oraz media społecznościowe. Wprowadzenie nowego wariantu smakowego przez cały sezon będzie wspierane szeroką obecnością w prasie, w Internecie oraz ogólnopolskim samplingiem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Niekwestionowany lider rynku

Warka Radler zadebiutowała na rynku w 2012 r. i przez kolejne sezony utrzymuje pierwszą pozycję w swojej kategorii. Rok 2016 zakończyła ze znakomitym wynikiem 59% udziału w sprzedaży w segmencie (wg Nielsen, 2016). Oznacza to istotny wzrost wobec i tak bardzo dobrego wyniku z 2015 r., który wynosił 48%. Z drugiej strony, Warka Radler 0,0%, osiągnęła dwucyfrową dynamikę sprzedaży i niezmiennie jest liderem kategorii piw bezalkoholowych w Polsce. Radler od Warki jest także jednym z najlepiej sprzedających się radlerów Heinekena na świecie.

Najważniejszym źródłem wzrostu Warki Radler w ostatnich latach były wprowadzane nowości. – Zgodnie z przyjętą strategią, wprowadzamy nowe produkty regularnie na początku sezonu – mówi Tomasz Król, Marketing Manager Warki. – Nowości – zarówno w wersji 2% alk. jak i 0% alk. cieszą się uznaniem konsumentów, o czym świadczą wyniki – w ostatnim roku zanotowaliśmy 12% wzrost sprzedaży. Naszym celem jest utrzymanie pozycji lidera w segmencie radlerów, ale też rozwój poza kategorią piwa dzięki Warce Radler 0,0%.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Poza nowym smakiem Malina z Cytryną, na rodzinę radlera od Warki składają się: Warka Radler 2% w trzech wariantach smakowych (Cytryna, Czarna Porzeczka z Limonką i ubiegłoroczna nowość – Jabłko z Gruszką) oraz największy na rynku piw bezalkoholowych wariant o smaku cytryny – Warka Radler 0,0% (dostępna również w butelce typu PET).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się