Nowa Skoda Octavia klasa sama w sobie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowa Skoda Octavia klasa sama w sobie

1 kwietnia wystartowała kampania nowej ŠKODY OCTAVIA, która przebiegać będzie pod hasłem „NOWA ŠKODA OCTAVIA KLASA SAMA W SOBIE”. To kolejny model przedstawiony w ramach całorocznej kampanii „ROK NOWOŚCI ŠKODY”.

Ewa Hałabura, Account Director, OPCOM: Legendarny model ŠKODY od lat wyznacza klasę w swojej kategorii. Bezpieczeństwo i komfort, niezawodność,  rodzinna przestrzeń oraz innowacyjne multimedia - te cechy najlepiej opisują nową ŠKODĘ OCTAVIA. Szczególnie ważne było dla nas stworzenie platformy komunikacji, która uwzględni innowacyjność i styl nowej ŠKODY OCTAVIA.  

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja Opcom przygotowała kompleksową platformę komunikacji, która obejmuje dedykowaną landing page, działania reklamowe prowadzone są za pośrednictwem TV, radio, Internetu oraz prasy. Zadbano także o promocję outdoorową. W ramach działań przygotowany został autorski montaż spotu telewizyjnego, kilka wersji billboardów sponsorskich oraz specjalny spot do Internetu.

Opcom odpowiada za strategię, koncepcję i egzekucje kreatywne kampanii. Kampania potrwa do końca maja.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij