Nowa Skoda Octavia klasa sama w sobie

1 kwietnia wystartowała kampania nowej ŠKODY OCTAVIA, która przebiegać będzie pod hasłem „NOWA ŠKODA OCTAVIA KLASA SAMA W SOBIE”. To kolejny model przedstawiony w ramach całorocznej kampanii „ROK NOWOŚCI ŠKODY”.
O autorze
0 min czytania 2017-04-04

Ewa Hałabura, Account Director, OPCOM: Legendarny model ŠKODY od lat wyznacza klasę w swojej kategorii. Bezpieczeństwo i komfort, niezawodność,  rodzinna przestrzeń oraz innowacyjne multimedia – te cechy najlepiej opisują nową ŠKODĘ OCTAVIA. Szczególnie ważne było dla nas stworzenie platformy komunikacji, która uwzględni innowacyjność i styl nowej ŠKODY OCTAVIA.  

Agencja Opcom przygotowała kompleksową platformę komunikacji, która obejmuje dedykowaną landing page, działania reklamowe prowadzone są za pośrednictwem TV, radio, Internetu oraz prasy. Zadbano także o promocję outdoorową. W ramach działań przygotowany został autorski montaż spotu telewizyjnego, kilka wersji billboardów sponsorskich oraz specjalny spot do Internetu.

Opcom odpowiada za strategię, koncepcję i egzekucje kreatywne kampanii. Kampania potrwa do końca maja.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj