VML Poland wygrywa przetarg marki Żywiec

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
VML Poland wygrywa przetarg marki Żywiec

Grupa Żywiec rozstrzygnęła przetarg reklamowy na digitalową obsługę flagowej marki Żywiec. Po czterech latach wraca ona do portfolio VML Poland (wtedy Pride&Glory Interactive). Agencja odpowiadać będzie za strategiczno-kreatywną obsługę marki w mediach społecznościowych...

wybrane aktywacje w Internecie oraz bieżącą komunikację i aktywację tegorocznej edycji Męskiego Grania.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Współpraca z fantastycznym zespołem marki Żywiec to kawałek historii naszej agencji, szczególnie jej krakowskiej części. Nie sposób ukryć, że to zwycięstwo smakowało wyjątkowo dobrze. Wszyscy liczymy, że kolejna odsłona naszej współpracy zaowocuje jeszcze ciekawszymi, jeszcze bardziej efektownymi kampaniami niż te sprzed lat. - Dawid Sczepaniak, Executive creative director w VML Poland

Strony nie ujawniają czasu trwania umowy oraz jej warunków.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij