Zespół OS3 odpowiedzialny jest za szeroko pojęte działania digitalowe, w tym przygotowanie kampanii display’owych, skryptów video online, rozwiązania rich media oraz materiały graficzne dedykowane kanałom w mediach społecznościowych.
Agencja już zrealizowała pierwsze projekty online dla Opla – kampanie wprowadzenia na rynek nowych modeli Zafiry i Mokki X oraz kampanię wyprzedażową rocznika 2016. Ponadto zespół kreatywny odpowiedzialny jest za przygotowanie konceptu „Najlżejsza forma finansowania” do kampanii reklamowej nowego programu finansowego OPEL DRIVE PLAN dedykowanego przedsiębiorcom, a także hasło „Lepiej nie trafisz”, wykorzystane w kampanii modeli dostawczych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Zespołem obsługującym markę kieruje Daria Fedorowicz – Account Director w OS3.