Opel razem z OS3

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Opel razem z OS3

S3 podjęło współpracę z Oplem w obszarze obsługi digitalowej marki. Do kluczowych zadań agencji należy zbudowanie i wdrożenie na polskim rynku strategii komunikacji online. Marka dołączyła do grona Klientów OS3 pod koniec 2016 roku.

Zespół OS3 odpowiedzialny jest za szeroko pojęte działania digitalowe, w tym przygotowanie kampanii display’owych, skryptów video online, rozwiązania rich media oraz materiały graficzne dedykowane kanałom w mediach społecznościowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja już zrealizowała pierwsze projekty online dla Opla – kampanie wprowadzenia na rynek nowych modeli Zafiry i Mokki X oraz kampanię wyprzedażową rocznika 2016. Ponadto zespół kreatywny odpowiedzialny jest za przygotowanie konceptu „Najlżejsza forma finansowania” do kampanii reklamowej nowego programu finansowego OPEL DRIVE PLAN dedykowanego przedsiębiorcom, a także hasło „Lepiej nie trafisz”, wykorzystane w kampanii modeli dostawczych.

Zespołem obsługującym markę kieruje Daria Fedorowicz – Account Director w OS3.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij