Reklama dnia: Jeśli oszczędzasz pieniądze, możesz czuć się epicko

Reklama dnia: Jeśli oszczędzasz pieniądze, możesz czuć się epicko

MoneySuperMarket przenosi animowanego bohatera lat 80-tych do prawdziwego świata i napełnia go niezwykłą radością dzięki zaoszczędzonym pieniądzom.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Marka w kampanii wideo wykorzystała znanego nam Szkieletora i jego odwiecznego rywala He-Mana. Tym razem postacie w żaden osób ze sobą nie walczą, dlaczego? Ponieważ Szkieletor zaoszczędził trochę pieniędzy, dzięki czemu czuje się lekko, „epicko” i prezentuje nam swój oszałamiający taniec.

Darren Bentley, dyrektor ds. Marketingu w MoneySuperMarket, powiedział, że dodanie postaci Szkieletora wniosło świeżości do kampanii marki. 

"Myśleliśmy, że to zabawne, aby zmienić postrzeganie jednego z najbardziej znanych bohaterów naszego dzieciństwa i pokazać, że niezależnie od tego, kim jesteś, można czuć się jak gwiazda, jeśli oszczędzamy nasze pieniądze.”

Jo Gunn, kierownik Mattel UK, dodał, że kampania "wprowadzi He-Mana i Szkieletora do nowego pokolenia fanów".

PS

Przeniesienie postaci z bajek, książek do świata rzeczywistego dobrze sprawdza się w przypadku spotów reklamowych. Agencja BDO Toronto specjalnie dla kanadyjskich wydawców romansów Harlequin Books przygotowała spoty, w których możemy spotkać współczesne kobiety na randkach z fikcyjnymi postaciami: kowbojami i wikingami.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij