Marka w kampanii wideo wykorzystała znanego nam Szkieletora i jego odwiecznego rywala He-Mana. Tym razem postacie w żaden osób ze sobą nie walczą, dlaczego? Ponieważ Szkieletor zaoszczędził trochę pieniędzy, dzięki czemu czuje się lekko, „epicko” i prezentuje nam swój oszałamiający taniec.
Darren Bentley, dyrektor ds. Marketingu w MoneySuperMarket, powiedział, że dodanie postaci Szkieletora wniosło świeżości do kampanii marki.
Zobacz również
„Myśleliśmy, że to zabawne, aby zmienić postrzeganie jednego z najbardziej znanych bohaterów naszego dzieciństwa i pokazać, że niezależnie od tego, kim jesteś, można czuć się jak gwiazda, jeśli oszczędzamy nasze pieniądze.”
Jo Gunn, kierownik Mattel UK, dodał, że kampania „wprowadzi He-Mana i Szkieletora do nowego pokolenia fanów”.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Przeniesienie postaci z bajek, książek do świata rzeczywistego dobrze sprawdza się w przypadku spotów reklamowych. Agencja BDO Toronto specjalnie dla kanadyjskich wydawców romansów Harlequin Books przygotowała spoty, w których możemy spotkać współczesne kobiety na randkach z fikcyjnymi postaciami: kowbojami i wikingami.
Słuchaj podcastu NowyMarketing