TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Dariusz Zieliński dyrektorem operacyjnym w indaHash

Dariusz Zieliński – obecny dyrektor zarządzający Newsweeka – od 1 maja 2017 obejmie stanowisko dyrektora operacyjnego (COO) w indaHash – międzynarodowej platformie automatyzującej współpracę marek z tysiącami influencerów jednocześnie.
O autorze
1 min czytania 2017-04-10

fot. Marek Szczepański

Zieliński jako doświadczony manager będzie koordynował działania operacyjne spółki indaHash na 50 rynkach, gdzie działa firma. W ramach obowiązków będzie zarządzał międzynarodowymi oraz lokalnymi zespołami, wdrażał nowe strategie sprzedaży i kierował rozwojem globalnych produktów. Jako główne wyzwanie wskazuje dalsze skalowanie biznesu.

Przede wszystkim cieszę się, że będę miał okazję rozwijać indaHash wspólnie z Barbarą Sołtysińską. indaHash ma ogromny globalny potencjał, który chciałbym wesprzeć swoim doświadczeniem w dużych, międzynarodowych organizacjach – komentuje Zieliński.

Współpraca z Dariuszem to dla nas bardzo duży krok w globalnym rozwoju – mówi Barbara Sołtysińska, współzałożycielka indaHash. W ciągu półtora roku zrealizowaliśmy ponad 600 kampanii dla najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Obecnie zatrudniamy ludzi z 12 krajów, działamy na 50 rynkach, a na kluczowych budujemy lokalne zespoły. Przy tej skali i dynamice wzrostu najlepsi i doświadczeni managerowie na pokładzie są niezastąpieni. Jestem bardzo dumna z tego, że Darek zdecydował się do nas dołączyć i myślę, że będzie to milowy krok w naszym rozwoju – wyjaśnia Sołtysińska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dariusz Zieliński od 2013 pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego Newsweeka, gdzie odpowiadał za kompleksowy rozwój marki (tygodnika i produktów digitalowych). W ostatnich latach był dyrektorem strategii i rozwoju new business w wydawnictwie G+J Polska (Burda). Wcześniej związany z Marquard Media Polska i Ciszewski Public Relations.

indaHash to międzynarodowa platforma do zautomatyzowanego realizowania kampanii z digital influencerami na Instagramie, Facebooku i Snapchacie. Powołanie Dariusza Zielińskiego na dyrektora operacyjnego ma związek z globalną ekspansją spółki. IndaHash wystartował na początku 2016 roku. Od tamtej pory dzięki platformie zrealizowano ponad 600 kampanii na 50 rynkach dla marek, takich jak: Coca-Cola, McDonald’s, P&G czy L’Oreal. W aplikacji zarejestrowanych jest obecnie ponad 220 000 infuencerów łącznie generujących 550 000 000 impresji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się