Podczas Forum prelegenci odniosą się do tego jak wyjść ze strefy komfortu i realizować swoje cele i marzenia. Co nas czeka w przyszłości napędzanej każdego dnia nowymi wydarzeniami, urządzeniami, zabawkami, przekazami medialnymi, oraz w przyszłości zarządzanej przez booty. Innowacje wprowadzane w marketingu, które zmieniają sposób komunikacji produktów i marek, konwergencja mediów wynikająca z cyfrowej rewolucji i przenikania się różnych sektorów rynku, gry i grywalizacja różnych aspektów życia są źródłem i jednocześnie efektem naszego rozwoju i wychodzenia ze strefy komfortu.
Na Forum wystąpią osoby, które kreując nowe projekty stale pracują poza strefą komfortu. Droga do sukcesu wiedzie przez trudne doświadczenia i często wymaga ogromnej odwagi do eksperymentowania, poszukiwania, oraz przełamywania barier korporacyjnych, zwyczajowych, czy osobistych. Osiąganie sukcesu wymaga otwartości na zmiany, które w dzisiejszym świecie zdają się być nieustanne. Jak to się przekłada na biznes? Gdzie kryją się innowacje niewidoczne dla zwykłego człowieka? Dokąd zaprowadzi nas technologia? O zmianach w świecie mediów i przenikających się rzeczywistościach, a także o tym, gdzie w tym wszystkim jest człowiek będą mówić przedstawiciele biznesu na FORUM INNOWACJI 2017.
Zobacz również
PROGRAM FORUM INNOVIATION 2017 PRZEDSTAWIA SIĘ NASTĘPUJĄCO:
Dzień I
- Gala rozdania nagród Innovation 2017
- Gra: NU BEATS
Dzień II
Znamy wyniki konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2025
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Drugi dzień forum to również okazja do poznania najlepszych prac zgłoszonych do konkursu INNOVATION 2017. Ich twórcy opowiedzą nam o procesie tworzenia, problemach jakie napotykali podczas realizacji oraz wynikach jakie osiągnęli.
W specjalnej strefie TOP 20 Startapów będzie można poznać zespoły, które zakwalifikowały się do programu mentoringowego w ramach projektu Innovation 2017. Są to młode firmy związane z szeroko pojętą komunikacją. Wśród nich są takie, które oferują między innymi narzędzia optymalizacyjne, booty, platformy, systemy analizy danych, a także aplikacje.
SZCZEGÓŁOWY PROGRAM FORUM ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE.
Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Sponsorzy: AMS, NIELSEN, P&G, WP
Partnerzy: Havas Media Group, Saatchi & Saatchi, IKEA, Lewiatan, Next Gazeta.pl, THINKTHANK, ZFPR
Patroni medialni: ADMONKEY, F5, GoMobi, Newseria, Wirtualne Media
Więcej o projekcie INNOVATION 2017 na: www.innovation.sar.org.pl