Ewa Kucharska przechodzi do Artegence

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ewa Kucharska przechodzi do Artegence

Ewa Kucharska zasiliła team kreatywny agencji Artegence, w której wraz z początkiem kwietnia objęła stanowisko art directora.

Ewa z rynkiem reklamowym powiązana jest od ośmiu lat. Zajmowała się głównie komunikacją ATL i digital, posiada doskonałe umiejętności w zakresie animacji, działań brandingowych i szeroko pojętego projektowania. Tworzyła kreacje dla marek takich jak: T-Mobile, Electronic Beats, 4FunTV, Onet, Lisner, Zott, Tyskie, Raiffeisen Polbank czy Volkswagen. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ostatnio pracowała na stanowisku art director w Bridge2Fun, wcześniej zdobywała doświadczenie m.in. w agencji GPD Agency oraz Fresh Brand Design czy Wide Open. 

Ewa Kucharska ukończyła Akademię Sztuk Pięknych w Katowicach.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij