TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ewa Kucharska przechodzi do Artegence

Ewa Kucharska zasiliła team kreatywny agencji Artegence, w której wraz z początkiem kwietnia objęła stanowisko art directora.
O autorze
0 min czytania 2017-04-10

Ewa z rynkiem reklamowym powiązana jest od ośmiu lat. Zajmowała się głównie komunikacją ATL i digital, posiada doskonałe umiejętności w zakresie animacji, działań brandingowych i szeroko pojętego projektowania. Tworzyła kreacje dla marek takich jak: T-Mobile, Electronic Beats, 4FunTV, Onet, Lisner, Zott, Tyskie, Raiffeisen Polbank czy Volkswagen. 

Ostatnio pracowała na stanowisku art director w Bridge2Fun, wcześniej zdobywała doświadczenie m.in. w agencji GPD Agency oraz Fresh Brand Design czy Wide Open. 

Ewa Kucharska ukończyła Akademię Sztuk Pięknych w Katowicach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj