Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Robert Pawliczak wzmocni zespół CRM w iProspect Polska

iProspect, agencja performance marketingowa należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, w ramach rozwoju usług CRM utworzyła nowe stanowisko w swoich strukturach. Do iProspect dołączył Robert Pawliczak, który od kwietnia pełni rolę CRM Managera.
O autorze
1 min czytania 2017-04-10

Pawliczak będzie odpowiedzialny za realizację celów biznesowych spółki, pozyskiwanie nowych oraz rozwój obecnych klientów w obszarach CRM. Dodatkowo, Robert będzie odpowiadał za współpracę z dostawcami oraz partnerami mediowymi i technologicznymi. CRM to, obok analizy danych, modelowania atrybucji i performance marketingu, jeden z kluczowych obszarów działania iProspect.

Przed dołączeniem do iProspect Robert, jako head of data services w Cloud Technologies, zajmował się rozwojem i monetyzacją platformy DMP na polskim rynku. Wcześniej związany był z firmą Gemius Polska, gdzie odpowiadał za rozwój i sprzedaż produktów z zakresu analityki internetowej.

iProspect Polska to, działająca w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska, agencja performance marketingu. iProspect pomaga markom maksymalizować efekt inwestycji w komunikację online, oferując pełen wachlarz usług z zakresu: search, display, social media, SEM, optymalizacji konwersji, mobile marketingu czy modelowania atrybucji. Do klientów iProspect Polska należą m.in. adidas, Ferrero, GM, MasterCard, InPost, Lego czy Travelist.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj