Robert Pawliczak wzmocni zespół CRM w iProspect Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Robert Pawliczak wzmocni zespół CRM w iProspect Polska

iProspect, agencja performance marketingowa należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, w ramach rozwoju usług CRM utworzyła nowe stanowisko w swoich strukturach. Do iProspect dołączył Robert Pawliczak, który od kwietnia pełni rolę CRM Managera.

Pawliczak będzie odpowiedzialny za realizację celów biznesowych spółki, pozyskiwanie nowych oraz rozwój obecnych klientów w obszarach CRM. Dodatkowo, Robert będzie odpowiadał za współpracę z dostawcami oraz partnerami mediowymi i technologicznymi. CRM to, obok analizy danych, modelowania atrybucji i performance marketingu, jeden z kluczowych obszarów działania iProspect.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Przed dołączeniem do iProspect Robert, jako head of data services w Cloud Technologies, zajmował się rozwojem i monetyzacją platformy DMP na polskim rynku. Wcześniej związany był z firmą Gemius Polska, gdzie odpowiadał za rozwój i sprzedaż produktów z zakresu analityki internetowej.

iProspect Polska to, działająca w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska, agencja performance marketingu. iProspect pomaga markom maksymalizować efekt inwestycji w komunikację online, oferując pełen wachlarz usług z zakresu: search, display, social media, SEM, optymalizacji konwersji, mobile marketingu czy modelowania atrybucji. Do klientów iProspect Polska należą m.in. adidas, Ferrero, GM, MasterCard, InPost, Lego czy Travelist.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij