Oto pozostałe statystyki:
- Trzy najaktywniejsze sektory to e-commerce, media & rozrywka oraz sprzedaż detaliczna
- Niemal 75% partnerów reklamowych pochodzi spoza USA
- Kraje, w których najszybciej przybywa aktywnych reklamodawców to Indie, Tajlandia, Brazylia, Meksyk oraz Argentyna
- Kraje, w których przybyło najwięcej aktywnych partnerów reklamowych to USA, Brazylia, Tajlandia, Meksyk oraz Wielka Brytania
Facebook wspiera rozwój lokalnych społeczności, których częścią są małe i średnie przedsiębiorstwa. Dzięki prostym i skutecznym rozwiązaniom mobilnym oferowanym przez Facebooka, firmy mogą się rozwijać zarówno na rynku lokalnym, jak również międzynarodowo.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Po więcej szczegółów zapraszamy na tę stronę.