Ruszyła kampania Hyundai Move On. Nowy ideał samochodu

Wystartowała nowa kampania promocyjna modelu Hyundai i30 Nowej Generacji pod hasłem „Move on. Nowy ideał samochodu”. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
O autorze
0 min czytania 2017-04-11

Marka Hyundai rozpoczęła kampanię reklamową, która ma na celu promocję nowego modelu – Hyundai i30 Nowej Generacji oraz oferty Kredyt Easy Move On. W kampanii dodatkowo komunikowana jest loteria „Mistrzowska Promocja”, w której do wygrania jest Hyundai i30 oraz bilety na Mistrzostwa Europy UEFA EURO U21 Polska 2017.

W ramach kampanii prowadzone są działania w telewizji oraz internecie.

Za kreację internetową oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Spot telewizyjny przygotowała agencja Opus B.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj