Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Reklama dnia: Dlaczego nowozelandzka drużyna rugby „atakuje” ludzi na ulicy? Viralowy spot AIG

Reklama dnia: Dlaczego nowozelandzka drużyna rugby „atakuje” ludzi na ulicy? Viralowy spot AIG
AIG to jedna z największych na świecie firm ubezpieczeniowych, nic dziwnego, że w swojej reklamie chcą pokazać, dlaczego warto ubezpieczyć się „na zapas”. Ich nowa reklama, z Nowozelandzkimi graczami rugby, w 3 dni od premiery zebrała ponad 13 mld odsłon!
O autorze
1 min czytania 2017-04-13

Dlaczego drużyna, ubranych na czarno, rosłych mężczyzn, dosłownie zwala z nóg przechodniów i zatrzymuje samochody bezpośrednio na ulicy? Zobaczcie twardzieli w akcji!

Spot pokazuje, że drużyna zawodowych graczy chroni tych, którzy narażeni są na straszliwe, niemożliwe do przewidzenia wypadki. W ten sposób AIG nakłania do ubezpieczenia się, by w razie konieczności zniwelować skutki wypadku.

W internecie możemy zobaczyć, że ludzie sugerują, iż reklama jest zbyt agresywna – to chyba Ci, którzy nie widzieli reklamy Reeboka z Terrym Tatem.

Film został stworzony w bezpieczny sposób, który nadzorowali eksperci, a AIG podpowiada – „nie próbujcie tego na ulicy, jeśli ktoś niesie ze sobą kubek!” 🙂

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Zespoły sportowe też potrafią przygotować dobrą kampanię społeczną. Istniejąca od 2003 roku drużyna rugby, której członkami są wyłącznie geje, stworzyła spot, mający zachęcić homoseksualnych mężczyzn do przyłączenia się do zespołu. W zamian za to Muddy York RFC oferowało akceptację i dobrą zabawę.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się