Dlaczego drużyna, ubranych na czarno, rosłych mężczyzn, dosłownie zwala z nóg przechodniów i zatrzymuje samochody bezpośrednio na ulicy? Zobaczcie twardzieli w akcji!
Spot pokazuje, że drużyna zawodowych graczy chroni tych, którzy narażeni są na straszliwe, niemożliwe do przewidzenia wypadki. W ten sposób AIG nakłania do ubezpieczenia się, by w razie konieczności zniwelować skutki wypadku.
Zobacz również
W internecie możemy zobaczyć, że ludzie sugerują, iż reklama jest zbyt agresywna – to chyba Ci, którzy nie widzieli reklamy Reeboka z Terrym Tatem.
Film został stworzony w bezpieczny sposób, który nadzorowali eksperci, a AIG podpowiada – „nie próbujcie tego na ulicy, jeśli ktoś niesie ze sobą kubek!” 🙂
PS
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Zespoły sportowe też potrafią przygotować dobrą kampanię społeczną. Istniejąca od 2003 roku drużyna rugby, której członkami są wyłącznie geje, stworzyła spot, mający zachęcić homoseksualnych mężczyzn do przyłączenia się do zespołu. W zamian za to Muddy York RFC oferowało akceptację i dobrą zabawę.
Słuchaj podcastu NowyMarketing