TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

mobilni.pl – nowa platforma dla millenialsów

Startuje lifestylowy portal internetowy mobilni.pl, będący odpowiedzią na potrzeby młodych osób oraz zmiany zachodzące w ich zachowaniu i wyborach. Potwierdzeniem tych przemian są badania „Mobilny Świat Millenialsów”, zrealizowane dla Volkswagen Financial Services.
O autorze
1 min czytania 2017-04-18

Stworzenie platformy ma na celu ukazanie całego spektrum możliwości związanych z mobilnością, która przejawia się w zagadnieniach takich jak motoryzacja, technologia, podróże czy styl życia.

mobilni.pl

Mobilni.pl to przestrzeń contentowa, której czytelnicy otrzymują możliwość obserwowania trendów, poznawania świata i poszukiwania inspiracji. Interesujące dla siebie treści znajdą na nim wszyscy lubiący poznawać, doświadczać i czerpać z życia to co najlepsze. Codziennością jego czytelników są miasta, w których żyją kreatywnie blisko technologii i motoryzacji. Korzystają z nich świadomie. Właśnie dlatego są mobilni.pl.

Pokolenie Y – millenialsi

Serwis powstał dla tzw. millenialsów, czyli osób urodzonych w latach 1984-1997. Przedstawiciele tego pokolenia charakteryzują się wyjątkowymi cechami, które znacząco odróżniają ich od pokolenia rodziców czy dziadków. Chcąc lepiej zrozumieć ich oczekiwania, Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia przeprowadził na zlecenie Volkswagen Financial Services badania opinii społecznej „Mobilny Świat Millenialsów”. Badania zrealizowano w marcu 2017 r. Dowiadujemy się, z nich co millenialsi rozumieją przez pojęcie mobilności oraz w jakim stopniu czują się mobilnymi.

Millenialsi a mobilność

Badania potwierdzają, że rozumienie pojęcia mobilności wśród osób z pokolenia „Y” wychodzi poza jego tradycyjne pojmowanie związane z przemieszczaniem się. Naturalnie, w dalszym ciągu utożsamiają je oni z transportem i możliwością pokonywania dużych odległości w krótkim czasie, jednak wyraźnie widać, że nie są to jedyne obszary życia jakie, ich zdaniem, wchodzą w zakres tego zjawiska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Młodzi ludzie kojarzą mobilność także z nowoczesnymi technologiami, możliwością podróżowania, czy nowoczesnym stylem życia. Aż 90% millenialsów deklaruje, że chcą być ludźmi mobilnymi – jednocześnie podkreślając też, że cechuje ich elastyczność oraz otwartość na zmiany.

Serwis mobilni.pl poprzez nieustanne podążanie za oczekiwaniami millenialsów, dostarczał będzie im treści poszerzające ich wiedzę o współczesnym świecie i jego możliwościach w ramach interesujących dla nich kategorii.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się