TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Criteo powołuje Erkana Soya na stanowisko dyrektora zarządzającego w krajach Europy Środkowo-Wschodniej

Criteo (NASDAQ: CRTO), firma technologiczna zajmująca się marketingiem efektywnościowym, ogłosiła powołanie Erkana Soya na stanowisko dyrektora zarządzającego w krajach Europy Środkowo - Wschodniej. Erkan Soy będzie zarządzał oddziałami firmy w Polsce, Czechach oraz w regionie CEE.
O autorze
1 min czytania 2017-04-19

Erkan Soy jest doświadczonym menedżerem z udokumentowanym dorobkiem. Po zbudowaniu oddziału – biura oraz zespołu – Criteo w Turcji, Soy będzie wspierał rozwój firmy w wyróżniających się wysokim potencjałem krajach Europy Środkowo-Wschodniej. 

Cieszę się z  podjęcia nowej roli w czasie, gdy rynki CEE podlegają znaczącym zmianom. Udział transakcji cross-device w Polsce wynosi obecnie 40%, czyli więcej niż w Stanach Zjednoczonych (31%). Ta tendencja przynosi ze sobą wyzwania, ale także nowe możliwości dla reklamodawców. Criteo chce zapewnić im najlepsze wsparcie przy użyciu naszych zaawansowanych rozwiązań” – mówi Erkan Soy, dyrektor zarządzający CEE w Criteo. 

W 2011 roku Erkan Soy wspierał wejście Criteo na rynek w Turcji, Rosji i Polsce, po czym skoncentrował się na budowaniu silnego tureckiego oddziału firmy z wyspecjalizowanym zespołem w Stambule. Tym samym udowodnił, że potrafi wspierać rynki we wchodzeniu w nowy etap i wzmacniać rozwój, co jest kluczowym oczekiwaniem dla Polski. 

Wraz z rozwojem biznesu Criteo w regionie Europy Środkowo-Wschodniej znacznie przekraczającym średnią, rynki CEE  mają dla nas coraz większe znaczenie. Poprzez utworzenie nowego stanowiska, odpowiadamy na ten  pozytywny trend i dążymy do wykorzystania nowych możliwości. Wraz ze swoim zespołem Erkan odegra ważną rolę w umacnianiu naszego sukcesu w Polsce i całej Europie Środkowo-Wschodniej, co pozwoli Criteo na pozostanie wiodącą marką” – mówi Alexander Gösswein, dyrektor zarządzający na Europę Centralną w Criteo. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Samouczący się algorytm Criteo analizuje miliardy transakcji online w celu przewidywania zachowań użytkowników, przeglądających produkty w sklepach online. Tym samym umożliwia sprzedawcom dotarcie do odbiorców w czasie rzeczywistym za pomocą spersonalizowanych komunikatów w różnych kanałach i na różnych urządzeniach, m.in. na Facebooku, poprzez in-app. Wykorzystując bezpośrednie relacje z tysiącami wydawców na całym świecie, Criteo dociera do 1,2 miliarda użytkowników internetu (dane Comscore, styczeń 2016). Criteo obsługuje ponad 14 000 klientów na całym świecie, w tym firmy z Polski i regionu Europy Środkowo-Wschodniej, takie jak Allegro, Bonami, Itaka, Invia czy Orsay.

Słuchaj podcastu NowyMarketing