Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Google planuje wbudować moduł blokujący reklamy w Chrome

Google planuje wbudować moduł blokujący reklamy w Chrome
Nikt z nas nie lubi bezwstydnie pojawiających się na naszych ekranach reklam. Według doniesień The Wall Street Journal, który powołuje się na własne źródła, Google pracuje nad adblockiem w przeglądarce Chrome.
O autorze
1 min czytania 2017-04-20

fot. pixabay.com

Według dostępnych informacji AdBlock będzie domyślnie włączony dla wersji desktopowej, ale i dla przeglądarki mobilnej. Google zdecydowało się na ten ruch, by zapewnić użytkownikom większą wygodę dostępu do treści. Prezentacja tego rozwiązania ma nastąpić w przeciągu kilku tygodni.

Jak to będzie działać?

Blokowane będą reklamy złe i szkodliwe, czyli te, które organizacja “Coalition for Better Ads” za takowe uzna. Do tej pory złymi reklamami są: wyskakujące okna, automatycznie uruchamiające się reklamy, które zawierają ścieżkę dźwiękową oraz te uniemożliwiające łatwy dostęp do oczekiwanych treści, czyli wielkie, zasłaniające nam tekst pop-upy.

To dobre posunięcie Google, które najwyraźniej idzie w ślady Opery, która jako pierwsza zaimplementowała natywnego adbloka. Oczywiście niemożliwym jest, by Google zablokowało wszystkie reklamy, ponieważ samo na nich zarabia, ale „niszczenie” tych niechcianych, to rozwiązanie, na które czeka od dawna ponad 60% internautów – bo tylu, według badań, korzysta z Chrome.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
 

Source: StatCounter Global Stats – Browser Market Share

Słuchaj podcastu NowyMarketing


NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

Źródło: The Wall Street Journal