TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Somersby i Streetcom – kampania “Like a Lord”

Marka Somersby wszystkie działania wokół złocistego piwnego napoju prowadzi zgodnie ze swoim hasłem - STAY OPEN-MINDED. Dlatego rozpoczęła kampanię rekomendacji, do której sam Lord Somersby zaprosił 5000 ambasadorów, wyselekcjonowanych skrupulatnie ze społeczności Streetcom.
O autorze
1 min czytania 2013-04-09

Każdy element kampanii nawiązuje do stylistyki bohatera – postaci Lorda Somersby i jego świty, a sam bohater prowadzi ambasadorów za rękę, inicjując kolejne etapy zabawy „Like a Lord”.

Jak wieść niesie, Lord Somersby jest ojcem wielu niesamowitych wynalazków – jednak najbardziej znanym z nich jest napój piwny o smaku jabłkowym, nazwany jego imieniem. Dlatego sam Lord przenosi uczestników kampanii i ich znajomych do świata beztroskiej zabawy. „To ja, Lord organizuję tę zacną zabawę, posyłam złocisty jabłkowy trunek, który kosztujecie, drodzy Ambasadorowie, ponieważ wybrałem Was i mianowałem członkami mojego dworu. A przyjaciółmi moimi są już różni znamienici ludzie, od Kleopatry począwszy.”

– Nasza koncepcja komunikacji marki została zbudowana wokół hasła „Stay Open-Minded”, z aktywnym udziałem głównego bohatera. Lord Somersby jest postacią barwną i nieprzewidywalną. Wprowadza miłośników piwnego trunku w swój nietuzinkowy, zwariowany świat. Dlatego zdecydowaliśmy się na wykorzystanie niekonwencjonalnych metod komunikacji i promocji wśród konsumentów, realizując kampanię rekomendacji” – mówi Joanna Dmochowska, Brand Manager Somersby. – Ponadto fani Somersby są niezwykle aktywni w sieci, a kampania pozwala nam zintensyfikować komunikację konsumentów w Internecie, łącząc to z możliwością testowania trunku w świecie realnym, z udziałem wyselekcjonowanej grupy konsumentów ze społeczności Streetcom. To wyjątkowe połączenie, godne jabłkowego trunku Lorda, który podbija serca smakoszy  – dodaje Maciej Pichlak, Marketing Manager Premium International Brands.

Lord mówi do swoich Ambasadorów: „Nic nie sprawia mi większej przyjemności niż to, gdy osoby przystępujące do mojego dworu zaczynają być najznakomitszymi rzecznikami marki Somersby. Dzielenie się i rekomendowanie Somersby to zadanie, które cieszy moich wybrańców i ich przyjaciół. Jakem Lord, co wymyślił taniec i zabawę, najaktywniejszych z Was zaproszę na wspaniałą „Party Like a Lord”.  Złocisty napój ze świeżych jabłek niejednego skusił i jest moim największym powodem do dumy”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ambasadorzy marki są wyjątkowo aktywni zarówno na spotkaniach towarzyskich, jak i w sieci. Dlatego lubią fanpage „Party Like a Lord” na Facebooku, angażują w działania swoich znajomych i biorą udział we wszystkich aktywnościach, do których zaprasza ich Lord Somersby.  Dzięki Lordowi i jego pomysłowości, w kampanii maksymalnie wykorzystany jest potencjał product seeding, jak i rekomendacji online, w których specjalizuje się agencja Streetcom. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing