Somersby i Streetcom - kampania “Like a Lord”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Somersby i Streetcom - kampania “Like a Lord”

Marka Somersby wszystkie działania wokół złocistego piwnego napoju prowadzi zgodnie ze swoim hasłem - STAY OPEN-MINDED. Dlatego rozpoczęła kampanię rekomendacji, do której sam Lord Somersby zaprosił 5000 ambasadorów, wyselekcjonowanych skrupulatnie ze społeczności Streetcom.

Każdy element kampanii nawiązuje do stylistyki bohatera – postaci Lorda Somersby i jego świty, a sam bohater prowadzi ambasadorów za rękę, inicjując kolejne etapy zabawy „Like a Lord”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jak wieść niesie, Lord Somersby jest ojcem wielu niesamowitych wynalazków – jednak najbardziej znanym z nich jest napój piwny o smaku jabłkowym, nazwany jego imieniem. Dlatego sam Lord przenosi uczestników kampanii i ich znajomych do świata beztroskiej zabawy. „To ja, Lord organizuję tę zacną zabawę, posyłam złocisty jabłkowy trunek, który kosztujecie, drodzy Ambasadorowie, ponieważ wybrałem Was i mianowałem członkami mojego dworu. A przyjaciółmi moimi są już różni znamienici ludzie, od Kleopatry począwszy.”

- Nasza koncepcja komunikacji marki została zbudowana wokół hasła „Stay Open-Minded”, z aktywnym udziałem głównego bohatera. Lord Somersby jest postacią barwną i nieprzewidywalną. Wprowadza miłośników piwnego trunku w swój nietuzinkowy, zwariowany świat. Dlatego zdecydowaliśmy się na wykorzystanie niekonwencjonalnych metod komunikacji i promocji wśród konsumentów, realizując kampanię rekomendacji” – mówi Joanna Dmochowska, Brand Manager Somersby. - Ponadto fani Somersby są niezwykle aktywni w sieci, a kampania pozwala nam zintensyfikować komunikację konsumentów w Internecie, łącząc to z możliwością testowania trunku w świecie realnym, z udziałem wyselekcjonowanej grupy konsumentów ze społeczności Streetcom. To wyjątkowe połączenie, godne jabłkowego trunku Lorda, który podbija serca smakoszy  – dodaje Maciej Pichlak, Marketing Manager Premium International Brands.

Lord mówi do swoich Ambasadorów: „Nic nie sprawia mi większej przyjemności niż to, gdy osoby przystępujące do mojego dworu zaczynają być najznakomitszymi rzecznikami marki Somersby. Dzielenie się i rekomendowanie Somersby to zadanie, które cieszy moich wybrańców i ich przyjaciół. Jakem Lord, co wymyślił taniec i zabawę, najaktywniejszych z Was zaproszę na wspaniałą „Party Like a Lord”.  Złocisty napój ze świeżych jabłek niejednego skusił i jest moim największym powodem do dumy”.

Ambasadorzy marki są wyjątkowo aktywni zarówno na spotkaniach towarzyskich, jak i w sieci. Dlatego lubią fanpage „Party Like a Lord” na Facebooku, angażują w działania swoich znajomych i biorą udział we wszystkich aktywnościach, do których zaprasza ich Lord Somersby.  Dzięki Lordowi i jego pomysłowości, w kampanii maksymalnie wykorzystany jest potencjał product seeding, jak i rekomendacji online, w których specjalizuje się agencja Streetcom. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij