TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowa odsłona kampanii Lipton Green Ice Tea

18 kwietnia ruszyła kolejna odsłona kampanii Lipton Green Ice Tea pod hasłem przewodnim „Odzyskaj naturalny rytm“.
O autorze
1 min czytania 2017-04-21

W ramach holistycznej kampanii marka prowadzić będzie działania w telewizji, mediach społecznościowych, punktach sprzedaży, a także organizować eventy.

Zaskakującym elementem kampanii są właśnie eventy, które przybrały formę sekretnych koncertów.

Marka na swoim fanpage’u stopniowo ujawnia szczegóły. Znamy już artystów – będzie to występ duetu Andrzej Smolik/KEV FOX z Krzysztofem Zalewskim, którzy wystąpią już 22 kwietnia w Warszawie. Już sam dobór artystów gwarantuje ciekawe doznania muzyczne.

Miejsce koncertu nie jest znane, a liczba miejsc mocno ograniczona. Aby zdobyć zaproszenia wystarczy przyjść do Strefy Green przy Pasażu Wiecha i powiedzieć hasło opublikowane na Facebook’owym fanpage’u marki. Codziennie do rozdania są tylko 4 podwójne zaproszenia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dla osób, którym nie uda się uzyskać biletów przez cały czas trwania koncertów będzie dostępny live stream na Facebook’u marki.

Strefa Green w Pasażu Wiecha to także zaskakująca odsłona kampanii – zgrabny kawałek ogrodu z żywych (!) roślin zainstalowany w najbardziej betonowym punkcie stolicy. Idealne miejsce na chwilę przerwy w codziennej miejskiej gonitwie oraz doskonała okazja do spróbowania orzeźwiającej Lipton Ice Tea Green – kultowego smaku Original oraz nowego owocowego wariantu Poziomki i Żurawiny.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Warto obserwować fanpage Lipton Ice Tea – tam wkrótce pojawi się informacja, które miasto jako kolejne będzie gospodarzem sekretnych koncertów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za działania eventowe odpowiedzialna jest agencja Ewesa, strategię i realizację działań w Internecie powierzono agencji VML Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.