W ramach holistycznej kampanii marka prowadzić będzie działania w telewizji, mediach społecznościowych, punktach sprzedaży, a także organizować eventy.
Zaskakującym elementem kampanii są właśnie eventy, które przybrały formę sekretnych koncertów.
Zobacz również
Marka na swoim fanpage’u stopniowo ujawnia szczegóły. Znamy już artystów – będzie to występ duetu Andrzej Smolik/KEV FOX z Krzysztofem Zalewskim, którzy wystąpią już 22 kwietnia w Warszawie. Już sam dobór artystów gwarantuje ciekawe doznania muzyczne.
Miejsce koncertu nie jest znane, a liczba miejsc mocno ograniczona. Aby zdobyć zaproszenia wystarczy przyjść do Strefy Green przy Pasażu Wiecha i powiedzieć hasło opublikowane na Facebook’owym fanpage’u marki. Codziennie do rozdania są tylko 4 podwójne zaproszenia.
Dla osób, którym nie uda się uzyskać biletów przez cały czas trwania koncertów będzie dostępny live stream na Facebook’u marki.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Strefa Green w Pasażu Wiecha to także zaskakująca odsłona kampanii – zgrabny kawałek ogrodu z żywych (!) roślin zainstalowany w najbardziej betonowym punkcie stolicy. Idealne miejsce na chwilę przerwy w codziennej miejskiej gonitwie oraz doskonała okazja do spróbowania orzeźwiającej Lipton Ice Tea Green – kultowego smaku Original oraz nowego owocowego wariantu Poziomki i Żurawiny.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Warto obserwować fanpage Lipton Ice Tea – tam wkrótce pojawi się informacja, które miasto jako kolejne będzie gospodarzem sekretnych koncertów.
Za działania eventowe odpowiedzialna jest agencja Ewesa, strategię i realizację działań w Internecie powierzono agencji VML Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.