Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Magazyn GAGA i Streetcom – rodzice rekomendują

GAGA – miesięcznik dla nowoczesnych rodziców przeprowadza z agencją Streetcom Polska kampanię rekomendacji i badanie konsumenckie na temat magazynu. 1000 mam ocenia egzemplarze pisma i poleca je swoim znajomym.
O autorze
1 min czytania 2013-03-29

Rekomendacje dotrą do prawie 28 tys. zainteresowanych rodziców oraz rozprzestrzenią się w sieci.

Miesięcznik GAGA to psychologiczno- lifestylowy magazyn dedykowany nowoczesnym rodzicom. GAGA inspiruje, zachęca, mądrze radzi i ukazuje ważne aspekty wychowawcze. Celem kampanii jest dotarcie do nowych czytelników, poszerzenie kręgu odbiorców oraz zdobycie opinii o magazynie. Czytelniczki GAGI to kobiety z wyższym lub średnim wykształceniem, z dużych miast, posiadające dzieci w wieku do 10 lat. Są aktywne zawodowo, mają silne potrzeby samorealizacji, przebywają na urlopie macierzyńskim bądź wykonują wolny zawód. Łączą wiele ról, są matkami i partnerkami, żyją w związkach tradycyjnych i „patchworkowych”, są też samotnymi matkami. 

W wyniku procesu rekrutacyjnego ze społeczności Streetcom  wybrano osoby, które mają cechy określone w grupie docelowej i są czytelniczkami periodyków, ale nie znają jeszcze miesięcznika GAGA. Interesują się tematyką związaną z rozwojem dzieci, modą, kuchnią oraz kulturą. Codziennie godzą obowiązki rodzicielskie i zawodowe, poszukują wartościowych informacji na temat psychologii dzieci i rodziny oraz form spędzania z nimi czasu. Zadaniem ambasadorek marki jest zapoznanie się z egzemplarzami magazynu, jego ocena, aktywne rekomendowanie znajomym i przekazywanie opinii o czasopiśmie do agencji Streetcom.  

Na podstawie wypowiedzi ambasadorek i ich znajomych zostanie opracowany raport na temat postrzegania magazynu, jego treści i wyglądu, potrzeb współczesnej mamy, jej stylu życia oraz struktury rodzinnej, w której żyje. Wydawca otrzyma wyjątkowy materiał badawczy i insighty konsumenckie. Kampanię wspierają również konkursy, w których główną nagrodą jest udział w dziecięcej sesji zdjęciowej do magazynu GAGA. Czytelniczki będą również rekomendowały magazyn w mediach społecznościowych i w innych miejscach Internetu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj