TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Reklama dnia: Znacie miejsce, w którym cola smakuję najlepiej? W tej reklamie jest wszystko… Oprócz nazwy reklamodawcy!

Reklama dnia: Znacie miejsce, w którym cola smakuję najlepiej? W tej reklamie jest wszystko… Oprócz nazwy reklamodawcy!
Niedawno Burger King posłużył się Google, by zareklamować swojego nowego burgera. Tym razem inna marka wykorzystuje przeglądarkę, byśmy mogli się dowiedzieć, w jakim miejscu cola smakuje najlepiej. Reklama jest świetna, ale zabrakło w niej pewnego istotnego szczegółu – nazwy marki. Dlaczego?
O autorze
1 min czytania 2017-04-24

W zeszłym tygodniu rozpoczęła się kampania marketingowa, w której aktorka, Mindy Kaling, ubrana w żółtą sukienkę, na czerwonym tle, prosi ludzi o wpisanie w wyszukiwarce „miejsce, w którym Coca Cola ma tak dobry smak”.

Dziwny jest fakt, że Kaling w reklamie nie wspomina nazwy McDonalda, ani w tle nie ma charakterystycznych, złotych łuków marki.

Zresztą, zobaczcie!


LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Według New York Times kampania miała zaangażować millenialsów, którzy często korzystają z telefonów podczas oglądania telewizji i wykorzystają wyszukiwarkę Google do sprawdzania i odkrywania nowych informacji. Dzięki braku logo, mając tylko hasło jakim było “miejsce, w którym cola smakuje tak dobrze”, mieli zgłębić tajemnice marki. King uruchomił

Kampania McDonalda została opublikowana zaledwie tydzień po tym, jak Burger King pokazał reklamę, do której zaangażował, popularnego w stanach, Google Home asystenta, by ten sprawdzał w Google automatycznie zapytanie „what is a Whopper burger”. O całej akcji przeczytacie → tutaj.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Czy reklamy powinny wychodzić, aż tak poza schematy? Czy nastolatki i młodzi ludzie naprawdę szukają odpowiedzi w Internecie, jeśli zostali poproszeni o to? Czy Coke rzeczywiście lepiej smakuje w McDonaldzie?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się