Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Agencja Pitted Cherries wygrała przetarg na obsługę marki Bakal

Agencja Pitted Cherries wygrała przetarg organizowany przez firmę Atlanta Poland S.A. na działania marketingowe dla jej flagowej marki – Bakal. W lutym 2017 roku firmy zaczęły stałą współpracę.
O autorze
0 min czytania 2017-04-25

Działania obejmują promocję wybranych kategorii produktowych oraz budowę wizerunku marki Bakal.

Agencja Pitted Cherries odpowiada za tworzenie strategii i koncepcji kreatywnych komunikacji w obszarze mediów społecznościowych. Pitted Cherries realizuje również serię kreatywnych filmów video i sesje foto produktów.

Przy wyborze agencji braliśmy pod uwagę potencjał viralowy pomysłu oraz koncepcję na angażujący content. Propozycja agencji Pitted Cherries była najbardziej interesująca – mówi Hubert Błaszczak, Marketing Manager w Atlanta Poland S.A.

Po stronie agencji działania będą koordynowali: Michał Maciejewski, Strategy Director oraz Marta Kocięba, Account Manager.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– To jeden z najważniejszych wygranych przez nas przetargów w ostatnim czasie. Kampania, którą wdrażamy, jest oparta na kreatywnej i niestandardowej koncepcji. Jest to dokładnie ten kierunek, w którym zamierzamy się rozwijać – komentuje Michał Maciejewski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing