TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Sotrender rozpoczyna analizy Twittera i YouTube

Sotrender rozpoczął nowe stadium rozwoju swojej aplikacji, wprowadzając analizę statystyk profili firmowych na Twitterze i YouTube.
O autorze
1 min czytania 2013-04-11

Dotychczas firma koncentrowała się przede wszystkim na rozwoju zaawansowanych opcji dla Facebooka, który jest nie tylko najpopularniejszym serwisem świata, ale też najczęstszym polem działań dla marketerów. Obecnie w ramach jednego interfejsu oferujemy pomiar działań w kolejnych popularnych serwisach społecznościowych.

„Obecnie trwają zamknięte beta testy, przeznaczone tylko dla klientów Sotrendera. Celem tej fazy beta testów jest zebranie opinii klientów i doprecyzowanie ich potrzeb, a jednocześnie poszerzenie naszej bazy profili firmowych w tych kanałach.” – mówi dr Jan Zając, CEO i współtwórca Sotrendera. „Na razie kierujemy się przede wszystkim do firm, z którymi już współpracujemy. W najbliższych dniach udostępnimy nasze rozwiązanie także dla firm i osób nie będących naszymi klientami. W krótkim czasie planujemy rozwój kolejnych funkcjonalności opartych na danych zaciąganych z Twittera i YouTube.”

Warto podkreślić, że technologia Sotrendera umożliwia dokładny podgląd działań konkurentów w mediach społecznościowych. Co istotne dane pokazywane są w kontekście całych kategorii produktowych czy też specyficznych branż. Takie rozwiązania pozwalają w łatwy sposób dokonać przeglądu rynku. Dzięki rozszerzeniu oferty, na bieżąco aktualizowana obecna baza kilkudziesięciu tysięcy Facebookowych stron z całego świata zostanie uzupełniona o dane z Twittera oraz Youtube.

Sotrender pomaga w analizowaniu i optymalizacji działań w social media. Jest to niezależna, polska firma analityczna, założona przez doświadczonych badaczy Internetu. W ciągu niespełna 2 lat stała się krajowym liderem badań social media, ustanawiając nowe standardy pomiaru. Posiada ponad 170 klientów w 17 krajach, w tym największe agencje interaktywne i social mediowe oraz duże firmy z sektorów bankowości, telekomunikacji czy FMCG. Zespół Sotrendera często wypowiada się w mediach i jest obecny na najważniejszych konferencjach i wydarzeniach branżowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing