MEC: Mimo dużego obłożenia reklamami, serwisy VOD największych nadawców osiągają wysokie viewability

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
MEC: Mimo dużego obłożenia reklamami, serwisy VOD największych nadawców osiągają wysokie viewability

Czas bloków reklamowych w serwisach VOD, największych nadawców, stanowi już ponad połowę czasu, który główne stacje poświęcają na reklamy w czasie antenowym. Mimo to widoczność reklam w ich serwisach plasuje je w rynkowej czołówce, pokazuje analiza MEC...

fot. pexels.com

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

...  na podstawie danych własnych oraz pomiaru gemius AdReal. 

Średnio ok. 7 minut reklam/h pokazują reklamodawcy w trakcie programów emitowanych online. Największe serwisy VOD to Ipla, Player.pl i TVP.pl. Już ponad połowa czasu przeznaczonego na emisję reklam na głównych antenach tych nadawców (limit wynosi 12 minut na godzinę) została zagospodarowana.

Jak pokazuje wyliczenie MEC na podstawie gemius AdReal, serwisy największych nadawców, oferujące głównie programy z ich anten oraz VOD.pl. Filmy, seriale) osiągają najlepsze wyniki pod względem widoczności reklam na ich łamach. 

- Mówimy tu o viewability zgodnej z definicją proponowaną dla reklam wideo przez IAB, a więc widzeniu przynajmniej 50 proc. powierzchni reklamy przez minimum 2 sekundy. Nie jest to więc szczególnie restrykcyjna ani uznawana przez ogół reklamodawców miara, a tylko punkt wyjścia do dyskusji o widoczności reklam wideo w sieci.– komentuje Izabela Albrychiewicz, CEO MEC - Nasze wyliczenie dowodzi, że serwisy z wysokiej jakości, angażującymi treściami dają dziś marketerom duże pole do popisu– dodaje.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij