TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Dekoral rusza z wiosenną kampanią reklamową

Już od kwietnia na ekranach naszych telewizorów zobaczymy reklamę Dekoral. Jej hasło przewodnie brzmi: Różne potrzeby, jedno rozwiązanie Dekoral Clean & Color. Twórcy spotu postanowili wskazać na odmienne motywacje, jakimi kierują się konsumenci podczas wyboru produktu.
O autorze
1 min czytania 2017-04-25

Bohaterowie reklamy to ludzie w różnym wieku i na zupełnie innych etapach życia: mama z małym dzieckiem, para 40-latków, mama z nastolatkiem i starsze małżeństwo. Łączy ich wspólny wybór: podczas zakupów w sklepach budowlanych decydują się na farbę Dekoral Clean & Color.

Każdy z nas kieruje się podczas zakupów zupełnie innymi motywacjami i oczekiwaniami. Dobrym rozwiązaniem w tym przypadku jest zastosowanie jednego produktu, który dzięki swoim właściwościom, takim jak chociażby plamoodporność czy bezpieczeństwo dla alergików, odpowiada na różne potrzeby – komentuje Aldona Slapa-Nowacka, brand manager marki Dekoral.

Celem kampanii jest zapoznanie klientów z zaletami flagowego produktu polskiego producenta farb, co ułatwi im podjęcie decyzji zakupowej. Prezentowanie niebanalnych zestawień kolorów pomoże natomiast w wyborze aranżacji mieszkań. Emisja reklamy wystartowała 16 kwietnia i potrwa aż do końca lipca 2017 roku. Pojawi się w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TV4 oraz na kanałach tematycznych – Discovery, Discovery World, Discovery Science, Animal Planet, TVN24 i TVN Style.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj