Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowa kampania reklamowa marki Grześki

1 maja rusza kampania reklamowa Grześków, promująca kultowe Grześki kakaowe w czekoladzie i najnowszą propozycję marki - Grześki Gofree. Prowadzona pod hasłem „Lekkości im nie odmówisz”, komunikacja będzie realizowana równolegle w telewizji, Internecie, na nośnikach outdoorowych, w kinach.
O autorze
1 min czytania 2017-04-27

Marka Grześki startuje z aktywnościami reklamowymi pod hasłem „Lekkości im nie odmówisz”. W najnowszej kampanii promuje kultowe Grześki kakaowe w czekoladzie i swoją najnowszą propozycję – Grześki Gofree, które są jedynymi wafelkami na rynku o lekkiej strukturze gofra z dwoma rodzajami kremów. Działania ukazują Grześki jako nowoczesną markę, dzięki której można odnaleźć w sobie wewnętrzne dziecko oraz poczuć radość i beztroskę każdego dnia.

Aktywności obejmą telewizję, Internet, reklamę outdoorową, emisje spotów w sieci kin Multikino oraz działania w placówkach handlowych. Spot reklamowy będzie wyświetlany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych TVP, Polsat i TVN, a także kanałach tematycznych. Ponadto zaplanowano sponsoring wybranych programów TV. W Internecie prowadzone będą aktywności w serwisach YouTube, Facebook i VoD oraz w wyszukiwarkach SEM. Reklama będzie emitowana również na urządzeniach mobilnych. Kampania outdoorowa swoim zasięgiem obejmie tablice OOH (frontlight 12×4 i 12×3) w ośmiu głównych miastach w Polsce. Akcja uzyska wsparcie w punktach sprzedaży (standy, gazetki handlowe, końcówki regałów, ekspozycje w strefie kas). Działania potrwają do końca czerwca br.