Point of View realizuje kampanię dla Eden Springs po wygranym konkursie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Point of View realizuje kampanię dla Eden Springs po wygranym konkursie

Agencja kreatywna Point of View (PoV sp. z o.o.) wygrała konkurs Eden Springs na zrealizowanie kampanii, której celem jest pozycjonowanie tej firmy jako eksperta ds. wody. Prowadzona pod hasłem „Zaufaj ekspertom od wody” kampania właśnie startuje, potrwa do końca maja.

Kampania ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy. Toczy się dwutorowo (wizerunek, sprzedaż), z wykorzystaniem: kreacji mailingowych, sieci afiliacyjnych, Google Display Network  oraz dniówek w serwisach tematycznych o charakterze biznesowym, np. TVN24, Biznes.Interia.pl, WPFinanse.pl czy Money.pl. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Eden Springs jest czołowym dostawcą wody źródlanej i dystrybutorów wody filtrowanej do firm. Oferując kompleksowe rozwiązania, potrafi dopasować ofertę do różnych potrzeb klientów biznesowych. Zadaniem kampanii jest pokazanie, że niezależnie od wielkości firmy, Eden Springs doradzi, które z rozwiązań jest najkorzystniejsze dla danego klienta, a w przypadku dużych firm i zakładów produkcyjnych dokona także bezpłatnych konsultacji podpowiadających, jakie produkty z oferty Eden Springs rozwiążą realne problemy klienta. Kampania ma za zadanie zachęcać także do skorzystania z promocji, w ramach której potencjalni klienci mają możliwość testowania dystrybutorów oferowanych przez Eden Springs już za 1 zł. 

Agencja Point of View przygotowała na potrzeby kampanii dwa landing page oraz szereg kreacji wizerunkowych i sprzedażowych. Prowadzić będzie również działania w serwisie LinkedIn, które będą wspomagać budowanie eksperckiego wizerunku firmy. 

Media na potrzeby kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Codemedia.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij