Netcamp o aplikacjach mobilnych już 19 kwietnia

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Netcamp o aplikacjach mobilnych już 19 kwietnia

Fundacja Netcamp zaprasza w piątek 19 kwietnia o godz. 18 na kolejne inspirujące spotkanie IT w Szczecinie.

Najpierw Edukoala opowie jak na bazie doświadczeń z Doliny Krzemowej rozwija mobilny startup bez modelu biznesowego. Następnie Stopango pokaże jak zbudować i wypromować globalną aplikację na iOS.  Appchance wyjaśni czym jest mobile growth hacking, a na koniec Taxi5 przedstawi case study jak w pół roku stworzyć mobilną aplikację i pozyskać dużego inwestora.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

1. Jak stworzyć aplikację mobilną która nie zarabia i zdobyć inwestora, lekcje z Doliny Krzemowej - Michał Karmiński, Edukoala

Michał opowie o rozwoju projektu EduKoala, mobilnej aplikacji wspomagającej naukę języków obcych. Podzieli się doświadczeniami zdobytymi podczas konkursu Startup Weekend oraz programu akceleracyjnego Startup Sauna. Będzie też o wpływie SeedCampa, Pioneers Festival oraz TechCrunch Disrupt SF na obecny kształt aplikacji. Z prezentacji dowiecie się jak wygląda promocja gier mobilnych, dlaczego EduKoala nie poszukuje aktywnie sposobu na monetyzację i jaki miał na to wpływ pobyt w Dolinie Krzemowej.

2. Projektowanie, wdrożenie i promocja aplikacji dla iPhone - Michał Górski, Stopango.com

W prezentacji zostaną poruszone zagadnienia związane z budowaniem aplikacji mobilnych dla iOS, architekturą aplikacji sieciowych, narzędzia, promocja, modele sprzedaży.

3.  Jak zdobyć 2 mln na rozwój mobile taxi w Polsce?  - Tomasz Popów, Taxi5

Podczas prezentacji zostanie zaprezentowany business case Taxi5.  Tomek zdradzi jak w ciągu 6 miesięcy wymyślić aplikację mobilną, zbudować prototyp i pozyskać 2 mln zł inwestycji.

4. Growth Hacking. Jak pozyskać i zatrzymać użytkowników aplikacji mobilnej - Miłosz Wójcik, Appchance 

Budowanie wzrostu liczby użytkowników jest niezwykle ważne, jednak bardzo często bywa tak, że im wyżej się wejdzie, z tym większej wysokości się spadnie. Szybki przyrost użytkowników bez przemyślanych działań mających na celu zachęcenie ich do powrotu do aplikacji - często są to działania podjęte już na etapie jej tworzenia - może skończyć się bolesną klęską.

Spotkanie Netcamp odbędzie się w  klubie The Liquid (Al. Bohaterów Warszawy 34/35). Organizatorzy planują też transmisję online z wydarzenia. W sobotę odbędzie się też szkolenie dla osób zajmujących się tworzeniem aplikacji mobilnych. Mecenasem spotkania jest Miasto Szczecin. Po prezentacjach będzie czas na branżowe rozmowy przy piwie i afterparty. 

NowyMarketing jest patronem medialnymwydarzenia.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij