Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Netcamp o aplikacjach mobilnych już 19 kwietnia

Fundacja Netcamp zaprasza w piątek 19 kwietnia o godz. 18 na kolejne inspirujące spotkanie IT w Szczecinie.
O autorze
1 min czytania 2013-04-12

Najpierw Edukoala opowie jak na bazie doświadczeń z Doliny Krzemowej rozwija mobilny startup bez modelu biznesowego. Następnie Stopango pokaże jak zbudować i wypromować globalną aplikację na iOS.  Appchance wyjaśni czym jest mobile growth hacking, a na koniec Taxi5 przedstawi case study jak w pół roku stworzyć mobilną aplikację i pozyskać dużego inwestora.

1. Jak stworzyć aplikację mobilną która nie zarabia i zdobyć inwestora, lekcje z Doliny Krzemowej – Michał Karmiński, Edukoala

Michał opowie o rozwoju projektu EduKoala, mobilnej aplikacji wspomagającej naukę języków obcych. Podzieli się doświadczeniami zdobytymi podczas konkursu Startup Weekend oraz programu akceleracyjnego Startup Sauna. Będzie też o wpływie SeedCampa, Pioneers Festival oraz TechCrunch Disrupt SF na obecny kształt aplikacji. Z prezentacji dowiecie się jak wygląda promocja gier mobilnych, dlaczego EduKoala nie poszukuje aktywnie sposobu na monetyzację i jaki miał na to wpływ pobyt w Dolinie Krzemowej.

2. Projektowanie, wdrożenie i promocja aplikacji dla iPhone – Michał Górski, Stopango.com

W prezentacji zostaną poruszone zagadnienia związane z budowaniem aplikacji mobilnych dla iOS, architekturą aplikacji sieciowych, narzędzia, promocja, modele sprzedaży.

3.  Jak zdobyć 2 mln na rozwój mobile taxi w Polsce?  – Tomasz Popów, Taxi5

Podczas prezentacji zostanie zaprezentowany business case Taxi5.  Tomek zdradzi jak w ciągu 6 miesięcy wymyślić aplikację mobilną, zbudować prototyp i pozyskać 2 mln zł inwestycji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

4. Growth Hacking. Jak pozyskać i zatrzymać użytkowników aplikacji mobilnej – Miłosz Wójcik, Appchance 

Budowanie wzrostu liczby użytkowników jest niezwykle ważne, jednak bardzo często bywa tak, że im wyżej się wejdzie, z tym większej wysokości się spadnie. Szybki przyrost użytkowników bez przemyślanych działań mających na celu zachęcenie ich do powrotu do aplikacji – często są to działania podjęte już na etapie jej tworzenia – może skończyć się bolesną klęską.

Spotkanie Netcamp odbędzie się w  klubie The Liquid (Al. Bohaterów Warszawy 34/35). Organizatorzy planują też transmisję online z wydarzenia. W sobotę odbędzie się też szkolenie dla osób zajmujących się tworzeniem aplikacji mobilnych. Mecenasem spotkania jest Miasto Szczecin. Po prezentacjach będzie czas na branżowe rozmowy przy piwie i afterparty. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing jest patronem medialnymwydarzenia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się