TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

OS3 wygrała przetarg na obsługę kolejnej marki Hasbro Polska

OS3 rozszerzyła współpracę z Hasbro Polska o kolejną markę. Tym razem agencja zajmie się obsługą Littlest Pet Shop. Start działań nastąpił 1 kwietnia.
O autorze
1 min czytania 2013-04-11

Littlest Pet Shop to bardzo silna i rozpoznawalna marka. Znajduje się na 4. miejscu na rynku zabawek dla dziewczynek (dane NPD luty 2013). Sercem marki LPS jest kolekcjonowanie, co powoduje częste wymiany kolekcji i wprowadzanie nowości. 

Podstawowym zadaniem agencji jest rozwój społeczności i zaangażowanie dziewczynek w wieku 6-9 lat w wirtualne życie Littlest Pet Shop na serwisie nk.pl, zbudowanie silniejszej więzi z marką poprzez rozrywkę on-line z ulubionymi zabawkami i komunikacja nowości zwierzaków LPS.

Komunikacja zaplanowana jest w dwóch etapach: pierwszy związany jest z tegorocznymi nowościami: Zwierzakami Słodziakami i Błyszczącymi Słodkimi Wróżkami, drugi z serialem LPS, którego emisję zaplanowano na kanale MiniMini+ i Teletoon+ na jesieni br.

Hasbro Polska to jedna z największych firm na rynku gier i zabawek. W jej ofercie znajduje się wiele znanych i cenionych marek, m.in. My Little Pony, Littlest Pet Shop, Monopoly, Play-Doh, Nerf czy długo oczekiwana nowość 2013 – Furby.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

OS3 i Hasbro Polska współpracują od 8 lat. Do tej pory agencja zrealizowała projekty m.in. dla: Nerf, My Little Pony, Twister, Pictureka, Furby oraz Monopoly, które w 2012 roku zostało nagrodzone statuetką Gold Efekton oraz Srebrnego Effie. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing