TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Reklama dnia: INTERSPORT rzuca wyzwanie biegającym #RunTheSpring

Reklama dnia: INTERSPORT rzuca wyzwanie biegającym #RunTheSpring
Zima, wiadomo, nie sprzyja sportowcom. Mokro, szaro, brak energii to tylko kilka powodów przez które chowamy adidasy do szafy. INTERSPORT wraz z Nike przygotowało projekt, który zachęca do wskoczenia w wygodny dres.
O autorze
1 min czytania 2017-05-04

Czy wiosna, nie tylko ta astronomiczna, pomoże Ci przebiec kilometr w mniej niż 5 minut i 30 sekund? 

Na potrzeby spotu, DJ Nömak zremiksował utwór Antonio Vivaldiego „Wiosna”. Ma ona dodawać sił i pobudzać biorących udział w wyzwaniu do szybszego biegu.

Do 14 maja wszyscy, którzy do remiksu „Wiosny” Vivaldiego przebiegną kilometr poniżej 5,5 minuty zostaną nagrodzeni 20% zniżką na obuwie Nike.

W ramach tego wyzwania sportowcom towarzysz będzie hashtag #runthespring. W spocie zobaczymy Elodie Clouvel, srebrnego medalistę olimpijskiego w pięcioboju nowoczesnym.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kreację spotu odpowiada agencja Les Gaulois.

Rok temu Reebook również zachęcał nas do rozpoczęcia przygody z bieganiem. W jaki sposób? Rozdawał darmowe buty!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W Sztokholmie Reebok wraz z agencją Animal zorganizował akcję podczas, której jeśli okazało się, że jesteś wystarczająco szybki możesz za darmo dostać buty Reebok.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Na potrzeby akcji wykorzystano fotoradar, którego zadaniem był pomiar prędkości przechodniów. Aby otrzymać darmową parę butów, wystarczyło podjąć wyzwanie i przebiec koło billboardu osiągając ponad 17 km/h.