Reklama dnia: INTERSPORT rzuca wyzwanie biegającym #RunTheSpring

Reklama dnia: INTERSPORT rzuca wyzwanie biegającym #RunTheSpring

Zima, wiadomo, nie sprzyja sportowcom. Mokro, szaro, brak energii to tylko kilka powodów przez które chowamy adidasy do szafy. INTERSPORT wraz z Nike przygotowało projekt, który zachęca do wskoczenia w wygodny dres.

Czy wiosna, nie tylko ta astronomiczna, pomoże Ci przebiec kilometr w mniej niż 5 minut i 30 sekund? 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na potrzeby spotu, DJ Nömak zremiksował utwór Antonio Vivaldiego „Wiosna”. Ma ona dodawać sił i pobudzać biorących udział w wyzwaniu do szybszego biegu.

Do 14 maja wszyscy, którzy do remiksu „Wiosny” Vivaldiego przebiegną kilometr poniżej 5,5 minuty zostaną nagrodzeni 20% zniżką na obuwie Nike.

W ramach tego wyzwania sportowcom towarzysz będzie hashtag #runthespring. W spocie zobaczymy Elodie Clouvel, srebrnego medalistę olimpijskiego w pięcioboju nowoczesnym.

Za kreację spotu odpowiada agencja Les Gaulois.

Rok temu Reebook również zachęcał nas do rozpoczęcia przygody z bieganiem. W jaki sposób? Rozdawał darmowe buty!

W Sztokholmie Reebok wraz z agencją Animal zorganizował akcję podczas, której jeśli okazało się, że jesteś wystarczająco szybki możesz za darmo dostać buty Reebok.

Na potrzeby akcji wykorzystano fotoradar, którego zadaniem był pomiar prędkości przechodniów. Aby otrzymać darmową parę butów, wystarczyło podjąć wyzwanie i przebiec koło billboardu osiągając ponad 17 km/h.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij