TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Sięgaj po DrWitt bez konsultacji z lekarzem lub farmaceutą

DrWitt to więcej niż sok czy napój – to gama produktów funkcjonalnych, wzbogaconych witaminami lub minerałami. W smaczny i wygodny sposób mogą one zastąpić suplementy diety, po które często sięgamy. Na to właśnie zwraca uwagę najnowsza kampania marki.
O autorze
1 min czytania 2017-05-04

Na to właśnie zwraca uwagę najnowsza kampania marki. Spoty DrWitt zobaczymy w dwóch odsłonach: Witalność i Uroda. Uczucie niemocy, brak energii lub słaba kondycja skóry to oznaki, że organizm potrzebuje witamin lub minerałów. W takiej sytuacji szukamy skutecznych i funkcjonalnych rozwiązań. To idealny moment, żeby sięgnąć po DrWitt – doskonałą alternatywą dla suplementów w tabletkach. Dzięki nowej, lekkiej butelce, wspomagać organizm można jeszcze wygodniej. Wszystko to bez konieczności konsultacji z lekarzem lub farmaceutą, gdyż picie DrWitt każdego dnia sprzyja dobremu samopoczuciu i zdrowiu.

Kampania telewizyjna marki prezentuje w dwóch spotach dwie bohaterki – na pozór różne, jednak łączy je to, że obie szukają wsparcia dla organizmu. Pierwsza, choć aktywna, odczuwa brak energii. W pierwszej chwili sięga do domowej apteczki, jednak wie, że w takiej sytuacji jest inna, bardzo smaczna forma dostarczenia sobie porcji witamin i minerałów – DrWitt Witalność. Produkt zwiera m.in.: kwas foliowy, niacynę, witaminę B6 i B12 przyczyniające się do zmniejszeniu uczucia zmęczenia i znużenia. Z kolei druga kobieta martwi się stanem swojej skóry i szuka sposobu, jak o siebie zadbać. Dosyć ma już różnorodnych specyfików, więc sięga po DrWitt Uroda o smaku marchwi i pomarańczy, który dzięki zawartości witaminy A i cynku pomaga zachować zdrową skórę. Obie reklamy przypominają, że codzienne dbanie o siebie może się łączyć z przyjemnością i ulubionym smakiem. DrWitta można bowiem pić na co dzień, na zdrowie.

Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów teraz DrWitt jest teraz dostępny w nowych, lekkich, litrowych butelkach. Na tym beneficie skupiają się działania outdoorowe kampanii. Subtelne, a zarazem obrazowe grafiki pojawiły się na citylightach w przestrzeni miejskiej.

Autorem kampanii jest krakowska agencja Heads Advertising, która zlecenie uzyskała w przetargu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Litrowa butelka ma 9 wariantów smakowych, które wspierają różne potrzeby organizmu. Z oferty DrWitta można wybrać jedną z 7 funkcji, odpowiednią do oczekiwań. Obok Witalności i Urody są to również: Odporność, Metabolizm, Błonnik, Koncentracja oraz Antyoksydacja.

Zachęcamy do obejrzenia spotu:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się