Sięgaj po DrWitt bez konsultacji z lekarzem lub farmaceutą

DrWitt to więcej niż sok czy napój – to gama produktów funkcjonalnych, wzbogaconych witaminami lub minerałami. W smaczny i wygodny sposób mogą one zastąpić suplementy diety, po które często sięgamy. Na to właśnie zwraca uwagę najnowsza kampania marki.
O autorze
1 min czytania 2017-05-04

Na to właśnie zwraca uwagę najnowsza kampania marki. Spoty DrWitt zobaczymy w dwóch odsłonach: Witalność i Uroda. Uczucie niemocy, brak energii lub słaba kondycja skóry to oznaki, że organizm potrzebuje witamin lub minerałów. W takiej sytuacji szukamy skutecznych i funkcjonalnych rozwiązań. To idealny moment, żeby sięgnąć po DrWitt – doskonałą alternatywą dla suplementów w tabletkach. Dzięki nowej, lekkiej butelce, wspomagać organizm można jeszcze wygodniej. Wszystko to bez konieczności konsultacji z lekarzem lub farmaceutą, gdyż picie DrWitt każdego dnia sprzyja dobremu samopoczuciu i zdrowiu.

Kampania telewizyjna marki prezentuje w dwóch spotach dwie bohaterki – na pozór różne, jednak łączy je to, że obie szukają wsparcia dla organizmu. Pierwsza, choć aktywna, odczuwa brak energii. W pierwszej chwili sięga do domowej apteczki, jednak wie, że w takiej sytuacji jest inna, bardzo smaczna forma dostarczenia sobie porcji witamin i minerałów – DrWitt Witalność. Produkt zwiera m.in.: kwas foliowy, niacynę, witaminę B6 i B12 przyczyniające się do zmniejszeniu uczucia zmęczenia i znużenia. Z kolei druga kobieta martwi się stanem swojej skóry i szuka sposobu, jak o siebie zadbać. Dosyć ma już różnorodnych specyfików, więc sięga po DrWitt Uroda o smaku marchwi i pomarańczy, który dzięki zawartości witaminy A i cynku pomaga zachować zdrową skórę. Obie reklamy przypominają, że codzienne dbanie o siebie może się łączyć z przyjemnością i ulubionym smakiem. DrWitta można bowiem pić na co dzień, na zdrowie.

Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów teraz DrWitt jest teraz dostępny w nowych, lekkich, litrowych butelkach. Na tym beneficie skupiają się działania outdoorowe kampanii. Subtelne, a zarazem obrazowe grafiki pojawiły się na citylightach w przestrzeni miejskiej.

Autorem kampanii jest krakowska agencja Heads Advertising, która zlecenie uzyskała w przetargu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Litrowa butelka ma 9 wariantów smakowych, które wspierają różne potrzeby organizmu. Z oferty DrWitta można wybrać jedną z 7 funkcji, odpowiednią do oczekiwań. Obok Witalności i Urody są to również: Odporność, Metabolizm, Błonnik, Koncentracja oraz Antyoksydacja.

Zachęcamy do obejrzenia spotu:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się