W marcu 2013 roku została opublikowana pozycja książkowa opowiadająca o historii przeklinania, w której stwierdzono, że jest to kwestia językowa o wiele bardziej powszechna niż dotychczas sądzono.
Melissa Mohr zauważyła w swojej książce, że dzieci uczą się przekleństw zanim jeszcze poznają alfabet. W książce „A niech to: krótka historia przeklinania” zauważa, że istnieje wiele społecznych nieporozumień związanych z wiedzą ludzi na temat przeklinania.
Zobacz również
Dlatego z okazji dnia matki Kraft Macaroni & Cheese, marką, która twierdzi, że pomaga zabieganym matkom i rodzinom, stworzyła we współpracy z autorką książki kampanię, dzięki której mamy mogą znaleźć alternatywę dla pięknie brzmiących i znanym wszystkich, przekleństw!
Za kreację spotu odpowiada agencja CP+B, Boulder.
Kiedy jednak nie pozostaje nic innego, jak soczyście wypowiedzieć te “kwieciste” słowa. Warto sięgnąć po serowe zatyczki do uszu!
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kiedyś przygotowaliśmy zestawienie wizerunku mamy w reklamie. Możecie zobaczyć je → tutaj.