Postanowiliśmy sprawdzić, jak wizerunek matki wykorzystywany jest w komunikacji marketingowej. Poniżej znajdziecie kilka przykładów z Polski i zagranicy. Jakie więc są matki według marketerów?
Polska
Bakuś: reklamy z mamą Marcina Gortata i z mamą Adama Małysza
Zobacz również
Prudential Polska: Grown up
ING Bank Śląski: Dojeżdżamy. Załatwiamy. Prowizji nie pobieramy – kredyt hipoteczny ING
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
ING Bank Śląski: Zygfryd – „Lepiej pożyczyć z banku, niż od rodziny”
Słuchaj podcastu NowyMarketing
IKEA: Kleopatra
Tesco Ezakupy: Mama
Bebilon: Mamy mogą tak wiele!
Kampania społeczna “Mama ma”
Grześki Jutrzenka: Mama – opinie i komentarze
McDonalds: Dzień Matki
Fundacja Rak’n’roll: Boskie Matki
przykłady zagraniczne oraz przegląd markowych postów na następnej podstronie.
Świat
Le Trefle: Emma
FiatUK: The Motherhood feat. Fiat 500L
Cure For Life Foundation: Birthday Cards
Hallmark – Mother Bird
Olympics P&G: Thank You Mom
Virgin Mobile Presents: Make Momma Proud with Susie Essman
Patio Olmos Shopping: Arms
Debenhams: Mother’s Day
SportChek: Mother’s Day
AT&T: It’s Not Complicated
Oreo: The Perfect Mother’s Day Gift
YDA: For those who are born to create drama
Na koniec kampania zrealizowana przez Every Mother Counts pod hasłem „No mothers’ day”, w celu podniesienia świadomości dot. umieralności matek (ciężarnych) na świecie, którą wśród swoich ulubionych reklam w przeglądzie “Reklamy kobiecym okiem cz.2” wymieniła Ewelina Kitlińska.
Poniżej galeria kreacji graficznych:
oraz przegląd życzeń składanych przez marki 26.05 na Facebooku: