Już za kilka dni do kin trafi najnowsza część sagi o Obcym – “Obcy: Przymierze”. Kampania reklamowa wchodzi już więc na najwyższe obroty. Jednym z najciekawszych jej elementów jest przygotowanie specjalnej aplikacji VR pozwalającej zobaczyć na własne oczy w 360 stopniach momentu, w którym młody Xenomorph opuszcza swojego żywiciela. Wszystko to oglądamy z perspektywy małego potwora.
Jeśli posiadacie okulary Oculus lub Samsung Gear VR, tutaj możecie pobrać aplikację.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Jeśli jednak nie macie dostępu do takiego sprzętu, nie wszystko stracone – w sieci można zobaczyć nagrania z aplikacji. Nie oddają one oczywiście w pełni całego przeżycia, jednak dają pewne pojęcie o tym, jak może ono wyglądać.
PS
To nie pierwszy raz kiedy do promocji filmu został wykorzystany VR. Aplikacja The Martian VR Experience wyprodukowana przez Fox Innovation Lab na potrzeby filmu Ridleya Scotta „Marsjanin” jest jednym z najlepszych przykładów tzw. storytellingu VR.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
VR-owe doświadczenie rozpoczniemy od treningu wprowadzającego w dalszą część zadań, po czym czekają nas atrakcje takie jak lot na powierzchnię Marsa, sterowanie przy zerowej grawitacji czy jazda marsjańskim łazikiem pomiędzy kraterami.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Tutaj możecie zobaczyć trailer: