TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Plej realizuje kampanię „Pewne Dziewczyny – mogą więcej” dla marki Garnier

Agencja Plej wygrała przetarg na digitalową kampanię promującą damskie dezodoranty Garnier z portfolio L’Oréal i zrealizuje zaplanowaną na maj-lipiec 2017 roku, trzyetapową akcję #PewneDziewczyny.
O autorze
1 min czytania 2017-05-08

Plej w ramach zlecenia odpowiedzialna jest za: wypracowanie big idea kampanii spójnej z sense of purpose marki, stworzenie platformy komunikacyjnej www.pewnedziewczyny.pl, opracowanie mechaniki i koordynację konkursów, przygotowanie materiałów wspierających promocję oraz egzekucję kampanii.

Nazwa akcji „Pewne dziewczyny mogą więcej” jest mottem przewodnim kampanii dezodorantów Garnier mineral i neo, której start zaplanowano na 8 maja 2017 roku. Hasło będzie promowane w ramach prowadzonej kampanii w Internecie oraz w punktach sprzedaży, a także na specjalnie przygotowanych koszulkach, zaprojektowanych przez Łukasza Jemioła, które będzie można wygrać w dwóch towarzyszących kampanii konkursach (na Instagramie oraz za pośrednictwem strony www.pewnedziewczyny.pl). Opracowana przez agencję Plej akcja „Pewne Dziewczyny mogą więcej” została dopasowana do ściśle określonej, młodej grupy docelowej i jest podzielona na 3 etapy:

  1. Ogólnopolski Test Pewności Siebie (zaangażowanie TG) oraz akcja rabatowa (test będzie można wypełnić na stronie akcji oraz na portalu ofeminin.pl).
  2. Publikacja wyników testu oraz konkurs w mediach społecznościowych.
  3. Mechanizm sprzedażowy z atrakcyjnymi nagrodami zaprojektowanymi specjalnie na potrzeby akcji.

W ramach kampanii marka Garnier wspiera pewność siebie Polek i pomaga im uwierzyć

we własne możliwości. W akcję włączyły się znane influencerki, które informują o wydarzeniu w swoich kanałach komunikacji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nazwa kampanii: „Pewne Dziewczyny – mogą więcej” (#PewneDziewczyny)
Marka: Garnier, Dezodoranty Garnier Mineral oraz NEO
Start kampanii: 8 maja 2017

Agencja Plej odpowiedzialna jest za opracowanie konceptu akcji oraz realizację jej poszczególnych elementów: trzyetapowy landing page, kampanie display dla poszczególnych etapów, kampanie w mediach społecznościowych, koordynację współpracy z projektantem, opracowanie materiałów POS do sieci sprzedaży, a także koordynację konkursów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zespół Plej odpowiedzialny za projekt: Paulina Zielkiewicz – client service, Jacek Budzikowski – digital, Monika Światek-Król, Agnieszka Stypa, Sylwia Dąbrowska, Marcin Topolski, Mateusz Frankowski – kreacja.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się