O influencerach i blogerach w radiu - pierwsza taka audycja

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
O influencerach i blogerach w radiu - pierwsza taka audycja

Wojciech Kardyś, New Business Manager w agencji Szeri Szeri (grupa AdNext), od początku maja sprawdza się także w nowej roli. W sobotę poprowadził innowacyjny, autorski program w Radiu Kampus. Jest to rozmowa na zasadzie AMA (ask me anything). Z pytaniami zmierzą się najwięksi influencerzy...

...(blogerzy i youtuberzy) w Polsce. Audycji będzie można posłuchać w każdą sobotę o godzinie 13:00.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Radiowe AMA to pierwsza w Polsce audycja poświęcona influencerom i blogerom prowadzona przez praktyka, który zna branżę od podstaw. Program będzie w całości poświęcony Internetowi (od fake-news po wynagrodzenie youtuberów po gości, od tego jak to jest zdobyć 10 000 likeów w godzinę, przeprowadzać wywiad z prezydentem czy jak prowadzić biznes na YouTubie po to kim jest blogerem i jak nim zostać).

Kardyś postawił na innowacyjną formułę – będzie go współtworzył z fanami poszczególnych influencerów. Słuchacze będą mogli zgłaszać swoje pytania.

Audycja jest adresowana do każdego, kto chociaż trochę interesuję się zjawiskiem influencingu oraz Internetem, kto chciałby się dowiedzieć czegoś więcej o współczesnych celebrytach oraz o tym jak radzić sobie z fake-newsami.

W pierwszym programie wystąpił Kuba Jankowski, jeden z pierwszych prowadzących kanału „Matura to Bzdura”, który opowiadał m.in. o tym jak zmienia się telewizja internetowa.

Audycji można posłuchać w każdą sobotę o 13:00 w Radiu Kampus na 97,1 FM, przez Internet lub za pomocą aplikacji TuneIn.

Wojciech Kardyś w branży reklamowej pracuje od 5 lat. Od 3 lat związany jest z influencer marketingiem. Wcześniej pracował dla Schulz Brand Friendly, Content Plate oraz ProIdea, a przez 3 lata pisał do NaTemat.pl. W Szeri Szeri opiekuje się między innymi Allegro, CEDC, Nivea czy Kompanią Piwowarską. Kardyś ukończył filozofię. Jest również absolwentem scenariopisarstwa na Wyższej Szkole Filmu i Komunikacji Audiowizualnej.

Szeri Szeri to pierwsza w Polsce i największa agencja, specjalizująca się w influencer marketingu, a także w planowaniu i realizacji kampanii z udziałem blogerów. Od powstania w 2013 roku odnotowała na swoim koncie ponad 300 realizacji. W ostatnim czasie Szeri Szeri, należące do grupy AdNext, nabyło pakiet udziałów w DDOB.com. DDOB.com przygotowuje komunikację skierowaną do młodych użytkowników z pokolenia Z, szukających w sieci wartościowych treści, angażujących i prowokujących do interakcji.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij