Międzynarodowa kampania Communication Unlimited i Sales Tube dla WIX Filters

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Międzynarodowa kampania Communication Unlimited i Sales Tube dla WIX Filters

Polska centrala WIX Filters (część Mann+Hummel), jednego z największych producentów filtrów samochodowych i wielu maszyn z grupy heavy duty rozpoczęła kolejną kampanię marketingową – dla filtrów kabinowych Microban.

Jej celem jest dotarcie do mechaników z ofertą WIX Filters w niemal całej Europie. Swoim zasięgiem kampania obejmie 8 krajów: Wielką Brytanię, Ukrainę, Włochy, Portugalię, Hiszpanię, Francję, Holandię i Grecję. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja Communication Unlimited przygotowała koncept komunikacji oparty na haśle „Breathe Journey, Not The Road”, które oddaje istotę stosowania filtrów Microban. CU obsługuje WIX Filters fullserwisowo i międzynarodowo, liderując pracom nad pozycjonowaniem marki. 

Za część „programmatic” odpowiada SalesTube (Group One). Celem tych działań jest nie tylko wygenerowanie jak największy zasięgu, ale również optymalizacja pod kątem dostarczania wartościowego ruchu. Zespół pracujący nad kampanią będzie także odpowiedzialny za weryfikację głębokości scrollowania rozumianej jako m.in. przejście do odpowiednich katalogów czy wejście do sekcji na landing page.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij